127 Reacties

één jaar geleden

Ja! Ik ga alweer bijna bevallen. 😍

één jaar geleden

Leuk, succes!🍀 Hier toevallig vandaag heel licht positief getest met een early test (licht streepje na 1 min)😱 Geef mijn 16 maand oude zoontje nog borstvoeding en ben pas sinds dat hij 13 maanden is weer ongesteld. Cyclus was erg lang (38 dagen) en deze maand voor het eerst een eisprong gevonden met ovulatietesten. Kan haast niet geloven dat het raak is. Ben ook erg bang dat het fout gaat aangezien ik al eens een miskraam heb gehad. Mijn man gelooft ook nog niet dat de test positief is, hij zegt "dat streepje is toch veel te licht" haha😅 Morgenochtend maar even met ochtendurine testen, want deze van vandaag was om 15:00. Zo spannend weer!

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen! Succes hopelijk is het jullie weer gegund 🥰🎉 Het is ons inmiddels wel weer gegund bijna 11 weken 🤰♥️

één jaar geleden

Yes 11 +1 vandaag❤️

één jaar geleden

Jaaaa, 21 weken zwanger! Zo leuk, en broertje of zusje voor de eerste! Ik heb er heel erg veel zin in. Ik weet dat het ook pittig gaat zijn, maar het is zo geweldig met de eerste, daar willen wij nog veel meer van!

één jaar geleden

Reactie op natuurlijkemama

Leuk, succes!🍀 Hier toevallig vandaag heel licht positief getest met een e ...
Nou dat lijkt mij toch echt een positieve test hoor! Hoe licht of donker het streepje is maakt niets uit

één jaar geleden

Ja! 10+6 vandaag 🥰

één jaar geleden

Ja ik ben in verwachting van 26weken en ik heb een dochtertje van bijna 16maanden en nu in verwachting van een jongen

één jaar geleden

Hier nog niet in verwachting, maar af en toe wel kriebels.

één jaar geleden

Ik ben 2 weken geleden bevallen van ons dochtertje 💕

één jaar geleden

Ja ik heb een kinderwens, helaas wilt alleen me vriend geen kids meer😅

één jaar geleden

Wij genieten vooral nu heel erg met z’n 3en en wil dat gevoel nog even niet kwijt… maar volgend jaar denk ik wel weer van start! 3 jaar verschil lijkt me ook wel top al is niks écht te plannen natuurlijk… in ieder geval geen 2 under 2 voor ons haha

één jaar geleden

Jaa! Mijn zoontje is 14 maanden en nu 29 weken zwanger van een dochter! 26 december uitgerekend🥰🥰😍😍😍 Ik wens jullie veel succes! Gaat vast goed komen😘😘😘

één jaar geleden

31 weken zwanger van ons 3e kindje🍀💙🥰

één jaar geleden

Hier 22+3 zwanger van mijn 2e dochter 🥰

één jaar geleden

Inmiddels 37 weken van nr2 in verwachting 🤰

één jaar geleden

Reactie op natuurlijkemama

Leuk, succes!🍀 Hier toevallig vandaag heel licht positief getest met een e ...
Ah wat fijn gefeliciteerd!! Leuk om te horen allemaal, er zijn er toch al best wat redelijk snel :-) ik ben zo benieuwd bij ons 🥰

één jaar geleden

35 weken zwanger nu, ons meisje is bijna 16maanden.. En krijgen weer een meid! Drukke boel gaat worden maar zin in!

één jaar geleden

wij zijn al wel weer een tijdje bezig, maar tot nu toe helaas geen succes. Ik ben sinds deze maand weer onder behandeling bij de fertiliteitsarts. Wacht nu af op een bloedonderzoek en als die goed is kunnen we starten met IUI. Dus hopelijk is het ons ook snel gegund😊

één jaar geleden

De wens voor een 2e is er zeker. Afgelopen week een miskraam gehad. 🥲 dus nu even pas op de plaats en later weer proberen.