127 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier helaas een stilgeboorte op 6 september met 20 weken, hartje was gestopt. Geen oorzaak gevonden uit de verschillende onderzoeken 馃様.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Hier helaas een stilgeboorte op 6 september met 20 weken, hartje was gestop ...
Sterkte!馃様

茅茅n jaar geleden

Reactie op emmie12

Ja ik heb een kinderwens, helaas wilt alleen me vriend geen kids meer馃槄
Ik denk dat ik ook nog wel een tweede zou willen, maar dat mijn vriend het liever bij 1 houdt .. 馃 ach we hebben nog even!

茅茅n jaar geleden

Hier 18+3 zwanger van onze 2e dochter 馃挄

茅茅n jaar geleden

Hier ondertussen alweer mama van een zoontje van 3 maandjes. Maar de wens om een 3de kindje erbij is heel groot 馃グ Alleen de praktische redenen houden ons tegen.

茅茅n jaar geleden

37+4 vandaag. Volgende week hoor ik wanneer de inleiding of geplande keizersnede gaat plaatsvinden. Bewust gekozen voor 2 dicht op elkaar. De zwangerschap is zwaar deze keer waardoor ik nu daar wel een beetje spijt van heb..

茅茅n jaar geleden

Ja! Ik ben nu 7+4 weken zwanger van ons tweede kindje 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Hier helaas een stilgeboorte op 6 september met 20 weken, hartje was gestop ...
馃馃檹 wat een groot verdriet, heel veel sterkte!

茅茅n jaar geleden

Reactie op FHWH

37+4 vandaag. Volgende week hoor ik wanneer de inleiding of geplande keizer ...
Spannend, bijna zo ver! 馃挒 Ik ben 33+4 en herken jouw verhaal wel. Nu een veel zwaardere zwangerschap en de zorg voor zo'n kleintje, voel me soms ego茂stisch naar m'n zoontje als ik hem niet helemaal kan geven wat ik zou willen. Leuk wel om te lezen dat er veel kleine broertjes en zusjes in onze groep geboren zijn of gaan komen!

茅茅n jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier nog niet in verwachting, maar af en toe wel kriebels.
Hier precies t zelfde!

茅茅n jaar geleden

12w hier nu! Veel mensen al hier die er opnieuw mee bezig zijn 馃ぉ en waar er dus nog minder tijd tussen beide kindjes zit. Hoe bevalt het de mensen waar de nieuwe baby'tjes er al zijn? Soms schiet ik toch wel even in de stress 馃檴 Veel sterkte ook voor alle mama's hier waar het minder goed gegaan is 馃崁

茅茅n jaar geleden

Vandaag 13 weken馃ぐ馃徏

茅茅n jaar geleden

Al een paar maandjes gestopt met anticonceptie, maar we zijn nog niet 'ons best aan het doen', haha. We hebben nog geen haast namelijk.

茅茅n jaar geleden

Ik laat volgende week mijn spiraal weer verwijderen. Voelt nu heel goed om mee bezig te gaan!

茅茅n jaar geleden

19 weken alweer 馃グ

茅茅n jaar geleden

Wij gaan er ook weer voor 馃槉 ronde 4 nu! Spannend weer he!

茅茅n jaar geleden

Ik heb nu 2 kindjes. Eentje van 3 en eentje van 1. 2 maanden terug wilde ik nog dolgraag een 3de. Maar zwakt steeds meer af. Ergens zit de wens er nog maar ik ben gezegend 馃槉

茅茅n jaar geleden

April gestopt weer met de pil... eind juni positieve test... alleen is die in een miskraam geeindigd. Inmiddels gaan we er weer vol voor....

茅茅n jaar geleden

Hier ook weer! Nog heel pril, 6+5. Zo gewenst en weer even spannend als de eerste keer 馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier nu 22+5 in verwachting van een meisje 馃挐