127 Reacties

één jaar geleden

13,5 week zwanger van de tweede♥️

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

12w hier nu! Veel mensen al hier die er opnieuw mee bezig zijn 🤩 en waar e ...
Ons zoontje is van eind juni, en ben dit jaar augustus bevallen van ons dochtertje. Ons zoontje was net 13 maanden, en ik vind het heeeerlijk! ❤️

één jaar geleden

Reactie op emmie12

Ja ik heb een kinderwens, helaas wilt alleen me vriend geen kids meer😅
Dat probleem heb ik ook. Het kriebelt heel erg. Om me heen zijn er ook veel zwangere

één jaar geleden

Hier zeker de wens! En we gaan er ook weer voor. Hopelijk mag alles goed gaan, ik heb er toch wel meer angst voor door vele gebeurtenissen dit jaar.

één jaar geleden

12 weken nu. Vindt het wel spannend allemaal hoe het straks zal gaan.

één jaar geleden

De oudste is bijna 16 maanden en ondertussen bijna 18 weken zwanger🥰 ongepland, maar van harte welkom💕

één jaar geleden

Helaas veel moeite om opnieuw zwanger te raken, mijn menstruatie meldt zich na de bevalling steeds na een dag of 6/7 na de eisprong (vanaf afgelopen december). Hiervoor geen last van m'n gehad. Ik heb 1x een positieve zwangerschapstest gehad in juni en na 3 dagen helaas toch een bloeding. Nu sinds januari bezig. Sinds gister begint het weer enorm te kriebelen na een pauze van 2 maanden, maar momenteel zit ik een maand met een burn-out thuis. Hoewel ik mij goed voel wat betreft onze thuissituatie, twijfel ik of ik geen verkeerd signaal af geef naar mijn werkgever toe als misschien wel zwanger word tijdens mijn burn-out... Sorry, de tekst is veel langer geworden dan ik in eerste instantie bedoeld had haha.

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Helaas veel moeite om opnieuw zwanger te raken, mijn menstruatie meldt zich ...
Heel erg off-topic, maar ik wilde gewoon even zeggen dat je je helemaal niks aan hoeft te trekken van je werkgever. Ja, wellicht geeft het een verkeerd signaal af, maar een werkgever heeft daar helemaal niks van te vinden. Doe vooral wat voor jou goed voelt en als dat betekent dat je op korte termijn zwanger hoopt te raken, dan is jou dat goed recht!🍀 (En ik weet niet in welke branche je zit, maar voor de meeste geldt dat ze je echt niet zomaar kwijt willen 😉)

één jaar geleden

Heel erg off-topic, maar ik wilde gewoon even zeggen dat je je helemaal nik ...
Je hebt helemaal gelijk, ik moet mij daar ook niet veel van aantrekken. Maar het fijne is dat dat nou ook 1 van de redenen is dat ik nu thuis zit, ik denk altijd aan anderen en vul in wat zij willen of denken. Niet heel handig. 😅 Ik ben docent en gelukkig op goede voet met collega's, teamleider en directrice dus opzich een veilige omgeving. Ik ben eigenlijk wel heel blij met je reactie! 🥰

één jaar geleden

Ik ben net weer zwanger! Momenteel al een meisje van 16 mnd. Wrss eind juni / begin juli uitgerekend vd tweede

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Je hebt helemaal gelijk, ik moet mij daar ook niet veel van aantrekken. Maa ...
Hier ook een docent en het nodige meegemaakt, daarom erg bewust van het feit dat we vooral voor onszelf moeten kiezen! 🤭 wel fijn dat je een goed gevoel hebt over je werkomgeving! Hopelijk blijft dat zo en kun je (al dan niet zwanger ;p) rustig weer opbouwen! Sowieso aan iedereen die al een dreumes heeft en nu zwanger is of probeert zwanger te raken, ik vind jullie stoer en wens jullie alle goeds 🍀🥰

één jaar geleden

Hier 13+4 van de tweede. Ik vind het tot nu toe best wel tegenvallen hoe zwaar het is met nog een rondrennende dreumes erbij😥. Gelukkig doet mijn man heel veel anders was ik denk ik al lang ingestort😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op babe '21

Ik ben net weer zwanger! Momenteel al een meisje van 16 mnd. Wrss eind juni ...
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Helaas veel moeite om opnieuw zwanger te raken, mijn menstruatie meldt zich ...
Snap je heel goed. Ik denk ook "te veel" na.. ga waarschijnlijk switchen van baan en branche. Ik wil ook "rekening" houden met dat ik niet op mn eerste werkdag met het nieuws kom (mits het lukt). Maar aan de andere kant... waarom zou je dat laten beinvloeden op je wens? Wat totaal niet te plannen valt. Laat niets of niemand jouw wens beinvloeden als je er zelf al zo weinig invloed op hebt 😊😘

één jaar geleden

Ligt het aan mij of gaat iedereen er weer "snel" voor?..😅 Ik heb het idee dat we nu pas weer een beetje het ritme hebben en gewend zijn.. En dat mijn lichaam weer back on track is..🤣 Ik gun het jullie van harte en vind het super knap van degene die al bevallen zijn of zwanger zijn! Je mag trots op jezelf zijn!👍🏻

één jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ligt het aan mij of gaat iedereen er weer "snel" voor?..😅 Ik heb het idee ...
Precies dit, dochter nu 16 maanden, tot vorige maand moest ik echt niet aan een 2e denken, gewoon erg aan t genieten van en met deze en de tijd alleen met haar. Nu denk ik wel, wil graag een 2e (altijd die wens wel gehad), maar wanneer 'beginnen', want er is natuirlijk wel 9mnd minimaal wachttijd 🤭

één jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ligt het aan mij of gaat iedereen er weer "snel" voor?..😅 Ik heb het idee ...
Wij hebben bewust gekozen voor snel opnieuw 😅 ik voelde me ook echt na een jaar pas terug helemaal ok. Ritme enzo blijft op en af gaan (tandjes, ziek,...). Maar wij hebben ervoor gekozen 'in 1 ruk door te gaan' 🙊 Als we helemaal uit die fase zouden zijn, weet ik niet of ik nog geneigd zou zijn er opnieuw aan te beginnen. Terwijl we wel echt beiden 2 kindjes wouden. Dus dan maar door. Na een jaar terug gaan proberen en dan snel raak, tja 😬 Kijken heel erg uit naar nummertje 2, maar ik moet ook toegeven dat ik nu soms ook denk 'over ongeveer 2j is baby nr 2 nu zoals nr 1 en zijn we voorgoed uit de zwangerschaps- en babyfase' en ik daar stiekem wel naar uit kijk 😅 Persoonlijk is de babyfase minder mijn ding en vind ik het nu steeds leuker en leuker worden, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. En mijn zwangerschappen gaan helaas altijd gepaard met veel kwaaltjes. Ik wil na deze keer oprecht nooit meer zwanger zijn 🙈

één jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ligt het aan mij of gaat iedereen er weer "snel" voor?..😅 Ik heb het idee ...
Wij gaan er nog niet voor, m'n man zou het wel leuk vinden, maar mijn lijf is gewoon nog steeds niet helemaal hersteld van de zwangerschap en ik vond de babytijd ook eigenlijk niet leuk. Ik geniet pas sinds een tijdje echt van ons zoontje en ben er nu niet klaar voor om het allemaal nog een keer te doen😯.

één jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ligt het aan mij of gaat iedereen er weer "snel" voor?..😅 Ik heb het idee ...
Ja ik heb dat gevoel ook gehad. Super leuk uiteraard, maar ik moest tot voor kort er ook nog niet aan denken. Ik voel ook 'druk' vanuit de omgeving, maar dat doe ik mijzelf meer aan. Afgelopen maand na een lange cyclus ongesteld geworden, wel testen gedaan. Toen ging het toch voor het eerst weer kriebelen, maar toch ook prima dat het nog even op zich laat wachten en nog genieten van ons lieve meisje

één jaar geleden

Hier kriebelt het al weer een tijdje maar mijn man vindt het nog steeds wennen en soms heftig met 3 kinderen 😇