127 Reacties

één jaar geleden

Inmiddels 14 weken zwanger. Heel blij mee maar wel pittiger zwanger met een kleintje erbij.

één jaar geleden

Ik heb een dochtertje van ruim 17 maanden, 4 maanden terug helaas (wederom) een vroege miskraam gehad (voor m’n dochtertje ook 4) en weet sinds zaterdag dat ik weer pril zwanger ben 😊 nu 4+2 en knaltests, dus hopelijk mag het deze keer zo zijn 🙏 🍀

één jaar geleden

Me dochtertje is 16 maanden nu en me zoon 4 maanden, ben de gelukkigste moeder🥰 twee kindjes vind ik ook genoeg

één jaar geleden

Hier 27 weken zwanger van baby 2. Ik kan niet wachten om haar te ontmoeten, maar eerlijk gezegd bekruipt het me ook soms van: oh god, we beginnen gewoon weer opnieuw 😅

één jaar geleden

Hier vorige week een goed gesprek gehad dat we klaar zijn voor een tweede. Ik was in 1 poging zwanger van onze zoon (die is nu bijna 17 maanden) en hij is 5 weken te vroeg geboren. Benieuwd hoe snel het dit keer gaat en door de vroeggeboorte vind ik het ook allemaal vreselijk spannend wel... 😬

één jaar geleden

Hier morgen 12 weken zwanger van nr 2😊 eerste is net 17 maanden

één jaar geleden

Een voorzichtige ja hier sinds vannochtend!!! Het voelt wel een beetje apart, ik ben namelijk nu net 7 dagen geleden gestopt met menstrueren (wel iets korter dan ik gewend ben, maar qua heftigheid wel hetzelfde). Dus net nog even naar de Action gefietst. Vanmiddag of morgenochtend nog even een keer testen. 🤞🤞

één jaar geleden

Hier steeds sterker de wens voor een 2e kindje. Zoontje is nu bijna 1.5 jaar. Alleen een hele pittige start gehad/1e jaar. Postnatale depressie, ziekenhuisopnames, oorontstekingen, keelontsteking, operatie buisjes, slaaaaaapeloze en eindeloze nachten...dus we vinden het echt wel heel spannend...bang voor wat als dit bij een 2e ook gebeurt? Ik wil daarom eerst een pre conceptie gesprek met onze verloskundige en ga ook nog naar een magnetiseur die me onwijs goed kent. Maar ja het kriebelt steeds meer....

één jaar geleden

Reactie op pinoccio97

Gefeliciteerd!! ♥️

één jaar geleden

Wij zijn er ook weer voor gegaan, nu 6w

één jaar geleden

Reactie op Chloe83

Wij zijn er ook weer voor gegaan, nu 6w
Gefeliciteerd ♡

één jaar geleden

ik zou heel graag willen. Alleen mijn partner is nog niet zo ver. Helaas wachten tot hij er klaar voor is 😕

één jaar geleden

Hier ook weer in verwachting. 12 april uitgerekend, maar dat gaan we niet halen gezien wij er een tweeling bij krijgen. Straks hebben wij even 3 jongens onder de 2 🥰🙈

één jaar geleden

Voor iedereen die al zwanger is; gefeliciteerd!🥰 Wij staan op de wachtlijst voor een fertiliteitstraject, van ons zoontje ook op deze manier zwanger mogen raken. De wens is nu groot maar we moeten nog even geduld hebben🤭

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Een voorzichtige ja hier sinds vannochtend!!! Het voelt wel een beetje ap ...
Het is bij mij helaas weer uitgelopen op een miskraam. Net terug van de vk voor controle.

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Het is bij mij helaas weer uitgelopen op een miskraam. Net terug van de vk ...
Sterkte😔

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Het is bij mij helaas weer uitgelopen op een miskraam. Net terug van de vk ...
Oh sterkte ♡

één jaar geleden

Reactie op Kleine Captein

Hier ook weer in verwachting. 12 april uitgerekend, maar dat gaan we niet h ...
Gefeliciteerd ! Ik blijk ook in verwachting van een tweeling. Onze dochter is net 2 als ik ben uitgerekend 🫶

één jaar geleden

Reactie op Diets

Gefeliciteerd ! Ik blijk ook in verwachting van een tweeling. Onze dochter ...
Ah gefeliciteerd!! Ook een leuke maar drukke tijd dus ;)

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Hier vorige week een goed gesprek gehad dat we klaar zijn voor een tweede. ...
Dit stuurde ik een maand geleden en nu zwanger 🙈 Volgende week eerste echo en volgens digen berekening 24 augustus uitgerekend. Oudste is van 24 juni.