127 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Diets

Gefeliciteerd ! Ik blijk ook in verwachting van een tweeling. Onze dochter ...
Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Dit stuurde ik een maand geleden en nu zwanger 🙈 Volgende week eerste echo ...
Gefeliciteerd!! Spannend en fijn dat het zo vlot verloopt

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Dit stuurde ik een maand geleden en nu zwanger 🙈 Volgende week eerste echo ...
Gefeliciteerd!!!

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Dit stuurde ik een maand geleden en nu zwanger 🙈 Volgende week eerste echo ...
Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Ik ben/ was ook zwanger en 24 aug uitgerekend, maar helaas geen kloppend hartje op de echo. Wordt nu doorverwezen naar het ziekenhuis voor medicatie

één jaar geleden

Ik ben/ was ook zwanger en 24 aug uitgerekend, maar helaas geen kloppend ha ...
Sterkte!

één jaar geleden

Ik ben/ was ook zwanger en 24 aug uitgerekend, maar helaas geen kloppend ha ...
Ohnee wat verdrietig 😔 heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Ohnee wat verdrietig 😔 heel veel sterkte!
Gister hier ook te horen gekregen dat het hartje gestopt is. Dacht 11 weken te zijn maar was niet groter dan 8 weken. Maandag ook bellen voor medicatie... Poeh.

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Gister hier ook te horen gekregen dat het hartje gestopt is. Dacht 11 weken ...
Sterkte ♥️

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Gister hier ook te horen gekregen dat het hartje gestopt is. Dacht 11 weken ...
Sterkte ♡

één jaar geleden

Reactie op SanneBraams

Gister hier ook te horen gekregen dat het hartje gestopt is. Dacht 11 weken ...
Sterkte ⭐

één jaar geleden

Hier ook weer erg sterk de wens. Na een miskraam begin september is elke maand te lang eigenlijk. Zeker omdat je even hebt kunnen proeven aan wat zou zijn. Deze maand voor het eerst met ovulatietesten van CB, en de eisprong eerder dan gedacht. 🤞 dat het deze maand zo mag zijn 🥰

één jaar geleden

Reactie op Anique90

Een voorzichtige ja hier sinds vannochtend!!! Het voelt wel een beetje ap ...
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

Jep! Zoontje in juni 2 jaar straks. En mijn dochtertje is nu 2 maanden 🥹🥹🥹. Ze brabbelt nu al en maakt echt oogcontact, zo mooi en prachtig en ook hoe ze nu samen opgroeien met kort leeftijd op elkaar, ben echt gezegend 🥹🥰💖❤️

één jaar geleden

De wens is er, zijn voor een 2e bezig. Helaas paar weken terug een miskraam gehad😔 nu afwachten…

één jaar geleden

De wens is er bij mij wel maar mijn partner is (nog) niet zover. Gelukkig hebben we nog even, ik zou er graag na de zomer weer voor gaan. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen 🙏🏼🍀

één jaar geleden

Hier wel heel sterk de wens maar er zitten wat hobbels in de wenspad. Ik moet het via ivf doen, wij hebben een zoontje die medich is door een autoimuumziekte en ik ben best wel veel aangekomen na de bevalling dus zou eerst weer moeten afvallen wat absoluut niet gemakkelijk is

één jaar geleden

Wij gaan het vanaf volgende maand weer proberen. De wens is er al langer, maar nu ook steeds meer het gevoel dat we er klaar voor zijn. Zo spannend of en hoe snel het deze keer gaat lukken!

één jaar geleden

Wel een wens maar ergens twijfels.. dus we wachten nog even met een 2de kindje..

één jaar geleden

Ik wil het zo graag we hebben helaas een miskraam gehad afgelopen jaar en mijn man is bijna de hele maand in het buitenland ivm werk heel weinig bij ons. Ik word er zo verdrietig van.