14 Reacties
2 jaar geleden
Een airco die je alleen voor haar bedtijd aanzet en uitschakelt wanneer ze slaapt
2 jaar geleden
Een airco die je alleen voor haar bedtijd aanzet en uitschakelt wanneer ze ...
Ja idd maar het word daar vlug wam zelf als je ze een beetje op voorand aan zet en daar na terug uit zet het zal gekoeld zijn op het moment zelf maar daar na niet meer
2 jaar geleden
Reactie op Delatre Jessie
Ja idd maar het word daar vlug wam zelf als je ze een beetje op voorand aan ...
Hmm. Hebben jullie een gangetje voor de zolderkamer van jullie dochter? Daar evt een ventilator en dan de deur openlaten. De kamer overdag donker laten lijkt me ook een beetje minder
2 jaar geleden
Eventueel met een aircooler de kamer koeler krijgen/ houden in de nacht. Daarmee duurt het iets langer en wordt het niet te koud.
2 jaar geleden
Hmm. Hebben jullie een gangetje voor de zolderkamer van jullie dochter? Daa ...
Is geen gang je hebt trap dan direct links van de trap haar kamer en dan direct de vrienden kamer geeft direct aan met de trap
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Waarom geen airco?
Omdat het daar boven veel te warm is om het aan te laten en moest ze te kou hebben kan ze het niet uit zetten
2 jaar geleden
Reactie op Delatre Jessie
Omdat het daar boven veel te warm is om het aan te laten en moest ze te kou ...
Mijn dochter slaapt prima met de airco op 19/20. Heeft ze al vanaf de kraamweek gedaan. De airco zorgt ervoor dat het altijd dezelfde temperatuur blijft, dus ik kleed haar naar 20 graden. Hij gaat dus steeds aan/uit, om het op 19/20 te houden.
2 jaar geleden
Weet niet wat jullie voor het raam hebben, maar deze verduisterende rolgordijn van velux helpt geweldig tegen de warmte vind ik. Bij ons slaapt er niemand op de zolder, laat hem dicht aan ene kant (we hebben er twee). Je voelt gewoon dat bij de ene ruimte waar de rolgordijn helemaal dicht is, koeler is dan de andere ruimte. (Op de foto heb ik hem een stukje open omdat het anders vrij donker is en geen duidelijke foto te maken was.)
2 jaar geleden
Wij hebben de ventilator van Duux, die zetten we aan, is super stil, heeft meerdere standen, kan alle kanten opdraaien maar je kunt hem ook vastzetten of alleen naar boven richten, en het fijnste er zit een timer op dus dan gaat ie na bv een uur uit. Dan kan ze iig koel in slaap vallen. En idd overdag alles goed donker houden. Mijn vader zegt steeds een ventilator helpt niet die verplaatst alleen maar koude lucht maar we hebben hem zelf ook op de slaapkamer en hij koelt wel echt goed.
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Wij hebben de ventilator van Duux, die zetten we aan, is super stil, heeft ...
Oke dank je ja ze heeft zo een verduisternis voor velux in haar kamer maar vind wel dat de warmet toch binnen korte heeft nu ook een ventilator maar we moeten die af zetten al we gaan slapen en dan is ze de ganse nacht zonder iets
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Weet niet wat jullie voor het raam hebben, maar deze verduisterende rolgord ...
We hebben dat ook op haar kamer maar vind toch dat de warmte er toch door komt maar de zon is echt van de zon op tot de zon weer weg gaat op haar kamer