11 Reacties

één jaar geleden

Deze had ik eigenlijk willen bestellen

één jaar geleden

Ik heb er 2 van a3 safetydoor. Makkelijk in breedte verstelbaar. Fijne aan a3 safetydoor is dat hij 85 cm lang is vergeleken met de meeste andere. Wij konden hem ivm de trapleuning niet vanaf de eerste trede bevestigen.

één jaar geleden

https://www.prenatal.nl/thuis/traphekjes/noma-houten-traphek-zwart-4736346.html?gclid=EAIaIQobChMIvue6ncX5-gIVDu13Ch2shALhEAQYAiABEgJLrvD_BwE Wij hebben deze, heel tevreden over.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik heb er 2 van a3 safetydoor. Makkelijk in breedte verstelbaar. Fijne aan ...
Wij hebben deze ook boven aan de trap. Super fijn. Heel blij mee. Beneden moesten we een andere en hebben we safety first flat step. Die klemt en hoef je niet te boren. Maar dat is een minder fijn systeem.

één jaar geleden

Reactie op Mom12345

Deze had ik eigenlijk willen bestellen
Heb je bij amazon al gekeken? Daar hebben ze het best vaak wel op voorraad.

één jaar geleden

Reactie op vv89

Wij hebben deze ook boven aan de trap. Super fijn. Heel blij mee. Beneden ...
Heb eerst ook een van safety first gehaald, moest toen ook nog een verlengstuk gaan halen. Bleek dat ik de verkeerde afmeting mee had gekregen. Mijn man wilde liever toch eentje waarbij je moest boren. Gaf het gevoel dat het steviger en veiliger was. Heb hem toen meteen teruggebracht en a3 safetydoor gekocht.

één jaar geleden

Reactie op vv89

Heb je bij amazon al gekeken? Daar hebben ze het best vaak wel op voorraad. ...
Ja helaas niet op voorraad alleen die met een rand onderaan waar je overheen moet stappen maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Heb eerst ook een van safety first gehaald, moest toen ook nog een verlengs ...
Dankjewel! Dan ga ik daar ook eens voor kijken☺️

één jaar geleden

Reactie op Mom12345

Ja helaas niet op voorraad alleen die met een rand onderaan waar je overhee ...
Nee dat geloof ik! Dat wilde wij ook niet. Dat is niet praktisch

één jaar geleden

Wij hebben ook lang gezocht naar een traphekje, onze trap is boven niet ideaal om een traphekje te bevestigen. Wij zijn uiteindelijk voor een traphekje gegaan die in het deurkozijn van de kinderkamer past. Uiteindelijk heel blij met deze keuze, als ik boven even de was uitzoek of aan het opruimen ben speelt ons zoontje op zn eigen kamer en kan hij niet naar de andere kamers lopen.

één jaar geleden

Wij hebben deze: houten traphekje Julia van de Karwei, en ik vind m niet fijn 😣 dreumes zit steeds te draaien aan de pootjes die tegen de wand klemmen waardoor ze nooit de juiste lengte hebben. En als ze te strak zitten krijg ik m niet los met één hand (met haar op de arm bijv) dus dat is ook onhandig.. misschien zijn anderen er blij mee maar ik dus niet.. https://www.karwei.nl/assortiment/traphekje-julia-hout-68-102-5-cm/p/B154075