Welke bordjes gebruiken jullie? Ik wil het liefst eentje met een zuignap aan de onderkant (en eventueel vakjes) zodat hij blijft staan, maar lees bij veel bordjes (zoals Mushie) dat de zuignap niet blijft plakken.
Super blij met deze
https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-baby-bord-met-zuignap-siliconen-bord-kindersevices-babycadeaus-voor-eten-drinken-bpa-vrij-baby-bordje-set-blauw/9300000038041080?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb zelf hele fijne bordjes. Nu zoek ik een zuignap die ik aan het bordje kan vastmaken en dan bevestigen op het blad van de trip trap. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Wij hebben die van Béaba, plakken echt super goed niet los te krijgen dacht ik, maar meneer smeert heel de tafel vol en schuift het bord vervolgens door naar de rand van de tafel om hem los te krijgen.
De slimmerd 😑
Wij hebben de kidsmill up stoel, en zonder de plastic topper blijft er niks aan plakken op het blad zelf. Babypark had hier nog een vraag over in een q&a op instagram, maar op dir plastic topper blijft munchkin& oxotot (?) het beste plakken!
Ik heb die van twist & Shake. Bevalt erg goed! Het is een placemet met ...
Hier ook twistshake icm stokke triptrap. Helaas krijgt onze zoon deze heel makkelijk los, had ik niet gedacht want toen ik het net binnen had zelf getest en bleef echt heel goed plakken.
Ik lees dus mee en ben benieuwd naar andere bordjes die wel blijven plakken. Nu leg ik het eten meestal gewoon op de stokke tafelblad.
Hi Ryanne, hoe bevalt het bordje van Tiny Panda? Wij hebben nl die van Mush ...
Ze bevallen heel goed! Ik heb een bordje met vakjes en een kommetje. Blijven goed plakken (ik maak die rubberen ring altijd een mini beetje vochtig met m’n vinger). Niet los te krijgen! Enige “minpuntje” is dat ze niet in de vaatwasser kunnen en je ze eigenlijk direct na het eten even moet afwassen, omdat ze van bamboe zijn.