17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een bordje en kommetje van Tiny Panda (Bol.com) Wij vinden deze erg fijn, blijft goed vast te zitten!

2 jaar geleden

Die van EZPZ zijn goed!

2 jaar geleden

Passen deze op de playset van de Stokke?

2 jaar geleden

Super blij met deze https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-baby-bord-met-zuignap-siliconen-bord-kindersevices-babycadeaus-voor-eten-drinken-bpa-vrij-baby-bordje-set-blauw/9300000038041080?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Ik heb die van twist & Shake. Bevalt erg goed! Het is een placemet met bordje in 1.. beide kan los gehaald worden en in de vaatwasser

2 jaar geleden

https://twistshake.com/en/tableware

2 jaar geleden

Ik heb zelf hele fijne bordjes. Nu zoek ik een zuignap die ik aan het bordje kan vastmaken en dan bevestigen op het blad van de trip trap. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

2 jaar geleden

Wij hebben bakjes en bordjes van munchkin

2 jaar geleden

Thanks allemaal! Ik ben voor die van Tiny Panda gegaan, krijg ze komende week binnen. Zal even laten weten of ze fijn zijn!

2 jaar geleden

Thanks allemaal! Ik ben voor die van Tiny Panda gegaan, krijg ze komende we ...
Hi Ryanne, hoe bevalt het bordje van Tiny Panda? Wij hebben nl die van Mushie en die blijft dus echt niet plakken.. Ben dus op zoek naar een nieuwe
Wij hebben die van Béaba, plakken echt super goed niet los te krijgen dacht ik, maar meneer smeert heel de tafel vol en schuift het bord vervolgens door naar de rand van de tafel om hem los te krijgen. De slimmerd 😑

2 jaar geleden

Reactie op Spacemonkey

Wij hebben bakjes en bordjes van munchkin
Hier ook van munchkin, blijft heel erg goed plakken

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier ook van munchkin, blijft heel erg goed plakken
Ook toevallig op de trip trap tray?

2 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up stoel, en zonder de plastic topper blijft er niks aan plakken op het blad zelf. Babypark had hier nog een vraag over in een q&a op instagram, maar op dir plastic topper blijft munchkin& oxotot (?) het beste plakken!

2 jaar geleden

Reactie op Moonlightbaby

Ik heb die van twist & Shake. Bevalt erg goed! Het is een placemet met ...
Hier ook twistshake icm stokke triptrap. Helaas krijgt onze zoon deze heel makkelijk los, had ik niet gedacht want toen ik het net binnen had zelf getest en bleef echt heel goed plakken. Ik lees dus mee en ben benieuwd naar andere bordjes die wel blijven plakken. Nu leg ik het eten meestal gewoon op de stokke tafelblad.

2 jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Hi Ryanne, hoe bevalt het bordje van Tiny Panda? Wij hebben nl die van Mush ...
Ze bevallen heel goed! Ik heb een bordje met vakjes en een kommetje. Blijven goed plakken (ik maak die rubberen ring altijd een mini beetje vochtig met m’n vinger). Niet los te krijgen! Enige “minpuntje” is dat ze niet in de vaatwasser kunnen en je ze eigenlijk direct na het eten even moet afwassen, omdat ze van bamboe zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Ook toevallig op de trip trap tray?
Nee dat niet