8 Reacties
2 jaar geleden
Wij gebruiken de Philips Avent natural fles. Hij doet ongeveer een 10 minuten over de fles. Wij gebruiken de 0 speen en zelfs dan is hij zo snel. Zodra ik de 1 speen probeer gaat het hem veel te snel en verslikt hij zich. Dus wij gaan geen speen hoger. Hij heeft geen pauzes nodig tijdens de voeding.
2 jaar geleden
Door de logopedist op de couveuse afdeling is ons d’r Brown aangeraden de smale fles
Hier kunnen ze de beste vacuüm mee krijgen de difrax stond bij hun op nr 2 omdat je de flow kan beïnvloeden door het onderste gedeelte iets losser of vaster te draaien
Het nadeel was dat de speen te kort is voor een goede vacuüm
Dit werkt ook geloof ik ook bij d’r Brown met de dop zo. Maar kreeg te veel last van een lekende fles
Nu hadden we de d’r Brown dikke variant al en de difrax maar merken dat de smalle d’r Brown echt het beste gaat bij onze kleine
Wij hebben 3 weken in het ziekenhuis gezeten met een te vroeg geboren kindje die te weinig energie had om d’r flesjes leeg te drinken
Heel wat geprobeerd dus met verschillende spenen flesjes
De Philips advent werd sterk afgeraden dat we er nog niet eens aan begonnen waren en die hadden we ook in huis
Speen 2 en 3 werkt het beste voor onze kleine
2 jaar geleden
Speen 2 gebruiken wij het meeste
Ivm verslikken met 3 al moet ik zeggen dat speen 3 steeds beter gaat
Wij doen er 10 minuten over ( te snel I know ze valt in slaap als het langer duurt dit advies van logo aangehouden )
Normaal moet je er 15 tot 30 min over doen
Borstvoeding doet ze wel 30 minuten over dit vind ze het beste flesje