8 Reacties

2 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf de geboorte Philips event en zijn er tevreden over. Bij ons duurt de voeding 5/10 min met af en toe een pauze. Mijn zoon geeft zelf aan wanneer hij een pauze neemt of een boertje heeft

2 jaar geleden

Wij gebruiken de Philips Avent natural fles. Hij doet ongeveer een 10 minuten over de fles. Wij gebruiken de 0 speen en zelfs dan is hij zo snel. Zodra ik de 1 speen probeer gaat het hem veel te snel en verslikt hij zich. Dus wij gaan geen speen hoger. Hij heeft geen pauzes nodig tijdens de voeding.

2 jaar geleden

Wij ook de Philips Avent natural. Zou ook de overgang met borstvoeding gemakkelijker maken

2 jaar geleden

Eerst Philips Avent natural, en nu overgeschakeld naar Philips Avent anti koliek met airfree ventiel. Ook een borstvoedingskind tot 6maand. Heel tevreden van de flesjes. Hij had veel krampen van koemelkeiwit allergie en vandaar overgeschakeld op de andere.

2 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Wij gebruiken de Philips Avent natural fles. Hij doet ongeveer een 10 minut ...
Hij krijgt wel alleen maar de fles als ik er niet ben

2 jaar geleden

Hi, Ik geef ook borstvoeding. Op de opvang drinkt mijn zoontje afgekolfde melk uit de Philips Avent natural fles. Dit is altijd prima gegaan.

2 jaar geleden

Door de logopedist op de couveuse afdeling is ons d’r Brown aangeraden de smale fles Hier kunnen ze de beste vacuüm mee krijgen de difrax stond bij hun op nr 2 omdat je de flow kan beïnvloeden door het onderste gedeelte iets losser of vaster te draaien Het nadeel was dat de speen te kort is voor een goede vacuüm Dit werkt ook geloof ik ook bij d’r Brown met de dop zo. Maar kreeg te veel last van een lekende fles Nu hadden we de d’r Brown dikke variant al en de difrax maar merken dat de smalle d’r Brown echt het beste gaat bij onze kleine Wij hebben 3 weken in het ziekenhuis gezeten met een te vroeg geboren kindje die te weinig energie had om d’r flesjes leeg te drinken Heel wat geprobeerd dus met verschillende spenen flesjes De Philips advent werd sterk afgeraden dat we er nog niet eens aan begonnen waren en die hadden we ook in huis Speen 2 en 3 werkt het beste voor onze kleine

2 jaar geleden

Speen 2 gebruiken wij het meeste Ivm verslikken met 3 al moet ik zeggen dat speen 3 steeds beter gaat Wij doen er 10 minuten over ( te snel I know ze valt in slaap als het langer duurt dit advies van logo aangehouden ) Normaal moet je er 15 tot 30 min over doen Borstvoeding doet ze wel 30 minuten over dit vind ze het beste flesje