12 Reacties
2 jaar geleden
Oef lastig… k durf zelf geen kleding in grotere maten te kopen. Ons zoontje zit in sommige maten mega lang, zo heeft hij bijna 6 maanden in maat 74 gezeten. Maar nu in 80 is hij binnen 2 weken al uit. Ik heb toen van 80 veel lange/warme kleding gekocht, omdat hij in het begin snel groeide. Uiteindelijk zo lang in 74 gezeten dat hij niks aan die warme/lange maat 80 had en ik nieuwe zomer kleding moest kopen. Nu maakt hij ineens een groei spurt
2 jaar geleden
Mijn dochter is nu ook 13 maanden en draagt maat 80/86. Ik heb winterkleding in maat 86 liggen wat nu nog te groot is. Haar kleding in maat 80 past haar nu precies goed. Voor de winter vind ik het wel fijn als ik haar straks wat lagen kan aantrekken dus ik hoop dat het oversized genoeg is 🤭
2 jaar geleden
Ik zou voor maat 86 gaan als ik het zo lees. Daar zitten de (meeste) kindjes best lang in. Natuurlijk is het altijd een gok en afhankelijk van de bouw. Mijn zoontje is ook 13 maanden bijna, draagt maat 80. Voor de winter heb ik een aantal dingen in 86 klaar hangen en ik vermoed dat dat zelfs nog ruim is.
Mijn dochter van bijna 3 jaar heeft maat 92, maar past soms ook nog in 86. Dus het is natuurlijk per kindje verschillend. Maar ik denk dat 92 wel echt groot is nog 😊
2 jaar geleden
Het ligt eraan natuurlijk hoe snel je kindje groeit haha. Ikzelf zou voor 92 gaan. Mijn moeder had vanochtend toevallig een shirtje meegenomen voor in de winter maat 92. Onze kleine is best stevig gebouwd dus dat moet wel gaan lukken denk ik haha! Liever de kleertjes iets te groot dan te klein
2 jaar geleden
Precies wat je zegt, liever oversized dan te klein. In te klein kan ze niet in, in te groot passen ze altijd 🤪
En de winter "duurt lang" he! In maart (over 9 !!! Maanden) hebben ze de dikke trui en jas ook nog nodig.
Kan me niet voorstellen dat ze dan nog 86 past 🧐
2 jaar geleden
Haha nou verdeelde adviezen, ik heb 86 besteld. Ik had pas een 92 in mijn hand en kan me niet voorstellen dat ze hier over een maand of 4 inpast. Het groeien gaat niet meer zo snel als het afgelopen jaar, maat 80 zit nu al een aantal maanden goed.
En te oversized is ook niet praktisch 😂
2 jaar geleden
Hier 92, evt met omgeslagen pijpjes of mouwen, scheelt dat veel ook zn boortje heeft waardoor het wel blijft zitten
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Hier 92, evt met omgeslagen pijpjes of mouwen, scheelt dat veel ook zn boor ...
Welke maat draagt je kindje nu?