Hoi dames,
Ik wil graag en pot multivitamine halen voor mijn kleine meid.
Maar o my gosh er zijn zoveel dat ik geen keus kan maken…
Graag iets waar niet teveel zooi in zit geen extra suikers ofzo..
Hebben jullie tips?!?
Hoor graag jullie ervaringen…
Ik gebruik (nog) geen multivitamine, maar wel al 3 maanden propolis druppels van bee&you 10%.
Ik heb gemerkt dat sinds hij het krijgt geen een keer ziekjes is geweest.
Had wel eerst opgezocht van hoe en wat en las alleen maar positieve dingen erover van andere moeders die het ook gebruiken voor hun kids.
Ik gebruik (nog) geen multivitamine, maar wel al 3 maanden propolis druppel ...
Ik gebruik deze ook en die honing. Mijn zoontje had hooikoorts achtige klachten. Echt hele rode ogen, constant in zijn ogen wrijven, loopneus enzo. Huisarts gaf aan dat het geen hooikoorts kan zijn en stuurde mij naar huis. Sinds ik deze gebruik is hij zo goed als klachten vrij. Soms nog een loopneus. Maar geen rode, jeukende ogen meer. En hij is idd niet meer ziek geweest. Heel tevreden over.
Winkel in Rotterdam van bee&you. Ik wilde echt naar de winkel toe voor goed advies betreft de hooikoorts. Maar vanaf nu bestel ik het ook gewoon online. Net zo makkelijk.
Vanaf 1 jaar, max 5 druppels werd er gezegd tegen mij toen ik het vroeg. Ee ...
Ik ben begonnen met 5 druppels en dit opgebouwd naar 10/15. Als hij zich wat minder lekker voelt of ziek is mag ik er 20 geven. De honing elke ochtend 1 kleine theelepel
Ik ben begonnen met 5 druppels en dit opgebouwd naar 10/15. Als hij zich wa ...
Ik wacht nog even met opbouwen, mocht hij ziek zijn zou ik ook meer druppels geven maar (even afkloppen) sinds hij het krijgt is hij gelukkig niet ziekjes geweest