47 Reacties

2 jaar geleden

Ik geef sochtens in een bordje met fruit. Pap van 'de kleine keuken' het is met haver, boekweit en quinoa. Dus super gezond

2 jaar geleden

Waarom wil je pap geven? Ik zou het sowieso niet in een fles doen maar in een bakje met lepel zelf laten eten

2 jaar geleden

Ik volg even!

2 jaar geleden

Ik volg mee.

2 jaar geleden

Hier krijgt ze deze. Eind/midden van de middag als “tussendoortje” van 60cc melk. Ik maak het echt dik, dus geef het met een lepel. Of laat haar lekker smeren. Ik geef dus geen pap fles. En ze is er dol op. 🥰

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik ben begonnen met de fijne granen van Olvarit 6+ en ga nu over op die van 8+. Is ook zonder toegevoegde suikers. Ik doe ongeveer 2,5 eetlepel in een fles van 240ml melk
Olvarit 8+ Ons zoontje drinkt sochtends amper dus alles wat hij overhoud en melk maak ik pap van meestal zo’n 120cc en dan wel veel granen erdoor zodat het lekker dik is. We geven het uit een bordje dan kan je de pak dikker maken en vult het beter. Het cb zei dat het ook beter is voor de ontwikkeling van de mondspieren om het met de lepel te geven.

2 jaar geleden

AH volkoren havermout, zak van 500gr is €0.59. Kost geen drol dus en ze vind het heerlijk! Doet niet onder aan alle merken. Niks aan toegevoegd gewoon het pure product. Opwarmen in een pannetje of magnetron met een halve geraspte appel is hier favoriet. Op mijn vrije dagen geef ik het in de ochtend als lekker ontbijtje of als lunch. Maar net waar ik zin in heb. Maak het met 60 of 90 cc flesvoeding. Op 90cc 20 gr havermout vlokken.

2 jaar geleden

Geven jullie dan eigenlijk pap in plaats van de fles? Of allebei? Mijn zoontje is ook 8 maanden

2 jaar geleden

Wij geven er van het merk Hipp. Maar niet iedere dag. Meestal in een flesje.

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Wij geven er van het merk Hipp. Maar niet iedere dag. Meestal in een flesje ...
Heb je dan een andere speen op de fles? Of welke maat speen gebruik je daarbij?

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Ik ben begonnen met de fijne granen van Olvarit 6+ en ga nu over op die van ...
Wij hetzelfde. Vanmorgen begonnen met de 8+maanden. Ik proefde het en vond het erg zoet. Gekeken en er zit toch toegevoegde suiker in. Namelijk 5%verhitte honing. Bij de 6+ zit geen toegevoegde suiker in. Ik heb de 2 pakjes vergeleken maar zit qua structuur echt nauwelijks verschil in dus wij gaan niet meer de 8+ geven ivm de toegevoegde suikers maar gaan door met de 6+ granen

2 jaar geleden

Reactie op C01

Geven jullie dan eigenlijk pap in plaats van de fles? Of allebei? Mijn zoon ...
Ik maak de pap van een fles van 180 cc

2 jaar geleden

Reactie op Lms91

Wij hetzelfde. Vanmorgen begonnen met de 8+maanden. Ik proefde het en vond ...
Thnx voor de tip! Nu baal ik dat ik die van 8+ al heb gekocht 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lms91

Honing is niet goed toch voor kids onder de 1 jaar?

2 jaar geleden

Heb je dan een andere speen op de fles? Of welke maat speen gebruik je daar ...
Wij gebruiken Dr Brown flesjes en een Y-speentje speciaal voor pap. Maar ik geef mss 1 keer per week nu pap.

2 jaar geleden

Reactie op Lms91

Oh, goed gezien dan! Ik heb toevallig vandaag de 8+ Bio gekocht. Daar zitten geen toegevoegde suikers in.

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Waarom wil je pap geven? Ik zou het sowieso niet in een fles doen maar in e ...
Ivm tempo? Praktisch in de ochtend hier in de fles en toch een goede maaltijd 😅

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Ivm tempo? Praktisch in de ochtend hier in de fles en toch een goede maalti ...
Maar waarom dan niet een gewone fles kv?