32 Reacties

MOD

2 jaar geleden

Ik gebruik die zelfde lijn maar dan die op oliebasis. Neemt beter op in het lichaam.

2 jaar geleden

Wij hebben het huismerk van DA maar deze valt niet goed in de smaak. Elke keer een vies gezicht! Volg dus even.

2 jaar geleden

Ik gebruik Davitamon. Op oliebasis. Gebruikte de eerste weken Kruidvat maar daar zat veel suiker in (sinaasappel smaak). Deze is gewoon zonder suiker en smaakje.

2 jaar geleden

Wij geven de vit d druppels van laveen

2 jaar geleden

Ik gebruik ze dan het Kruidvat en doe ze altijd in zijn eerste fles

2 jaar geleden

Ik heb Kruidvat op olie basis. Doe de druppels vaak bij een hapje fruit.

2 jaar geleden

Ik gebruik laveen vitamine d, maar doe het bijna altijd in haar fles 3 druppels

2 jaar geleden

Wij hebben de vitamine D van kruidvat op waterbasis en hij vindt het heerlijk. Hij wordt helemaal enthousiast als we met t lepeltje aankomen 😜

2 jaar geleden

Dino D van Orthica

2 jaar geleden

Laveen

2 jaar geleden

Kruidvat. Ik doe ze altijd in de fles

2 jaar geleden

Reactie op babe '21

Dino D van Orthica
Wij gebruiken ook deze, hij krijgt het van een lepeltje en vindt dat helemaal prima :)

2 jaar geleden

Davitamon en doe het gewoon in de fles erbij

2 jaar geleden

Davitamon op olie basis! Doe het door de fles dus ze merkt er niks van.

2 jaar geleden

Hier de druppels van New Care op olie basis, zit geen troep in. Doe het altijd door de papfles, dus ze heeft het niet door.

2 jaar geleden

Davitamon op oliebasis. Ik doe het ook in zijn flesje.

2 jaar geleden

Wij gebruiken van Laveen. Kun je bij de Etos o.a. kopen. Mijn dochter vindt deze prima en doet meteen haar mondje open.

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Wij gebruiken van Laveen. Kun je bij de Etos o.a. kopen. Mijn dochter vindt ...
3 druppeltjes op een lepeltje

2 jaar geleden

Ik geef Davitamon op waterbasis, omdat ik had gehoord dat ze de oliebasis minder goed kunnen opnemen.

2 jaar geleden

Davitamon op oliebasis. Wij hebben ook een tijdje gehad dat hij echt weigerde (geven altijd met een lepel). Toen we begonnen met hapjes gaf ik het op zn lepeltje met wat fruit. Dat ging goed, en op een gegeven moment vond hij het ook niet meer erg om het te nemen zonder fruithapje oid.