32 Reacties

2 jaar geleden

Kruidvat op olie basis. Ik geef het voor zijn eerste flesje in de ochtend. Hij is dan zó hongerig, dat hij automatisch zijn mondje open doet als hij ziet dat ik met "iets" in de buurt van zijn mond kom 🤭

2 jaar geleden

Laveen of Orthica. Is o.b.v. olie, zonder onnodige toevoegingen.

2 jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties. Ik zal morgen eens verdiepen in de verschillende merken die jullie genoemt hebben.

2 jaar geleden

Hallo, ik gebruik 2 soorten van davitamon. Een is op waterbasis met anijssmaak en 1 is smaakloos en op oliebasis. Ze vind die van anijs lekkerder dus ik geef van beide paar druppels op n lepeltje. Op oliebasis word wel beter opgenomen zei de apotheker, daarom dat ik die blijf geven.

2 jaar geleden

New care op waterbasis. Zit anijs smaak aan.

2 jaar geleden

Die van Kruidvat op oliebasis, zonder suiker.

2 jaar geleden

Vitakruid, hoef je maar 2 druppeltjes van te geven. Zoontje neemt dit prima in van een lepeltje. Lauveen vond hij niet lekker, hield z’n mond stijf dicht.

2 jaar geleden

Bonusan of Vitals. Zit geen troep in. Beide op oliebasis en goede kwaliteit. Je hoeft maar 1 of 2 druppels te geven ipv 10 zoals bij davitamon. Het is veel zuiverder. Obv olijf of zonnebloembasis.

2 jaar geleden

Ik gebruikte eerst vitamine D druppels in olievorm. Maar daar kreeg onze kleine refluxklachten van. Toen uiteindelijk druppels op waterbasis gaan gebruiken van Davitamon. Hij heeft er helemaal geen problemen mee

2 jaar geleden

Ik gebruik protectis. Is probiotica en vitamine D in 1! Gaat hier prima, ook op oliebasis.

2 jaar geleden

Bonusan of Vitals. Zit geen troep in. Beide op oliebasis en goede kwaliteit ...
Jup. Hier ook bonusan. Soms geef ik het op een lepeltje, soms door gepureerde mango. Idd geen troep, vind ik ook het belangrijkste!

2 jaar geleden

Orthica. Kun je het niet op een broodje doen? Of 4 druppels in het eten.. 😅