9 Reacties

2 jaar geleden

Ohh heel veel succes ! Ik snap je helemaal ! Ook ik zit momenteel thuis, soms vindt ik de hele dag met hem te veel , maar als ie weg is ben ik ook niet rustig 😔 geen tips helaas , wel een dikke knuffel !

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Ohh heel veel succes ! Ik snap je helemaal ! Ook ik zit momenteel thuis, s ...
Dankjewel 💗

2 jaar geleden

Succes met je eerste werkdag! Is je zoontje wel bij fijne mensen vandaag, familie of opvang?

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Succes met je eerste werkdag! Is je zoontje wel bij fijne mensen vandaag, f ...
Ja bij mijn schoonmoeder, maar daar breng ik hem helaas ook niet fijn maar toe. Maar dat probleem zal per juli opgelost zijn. Dan gaat die naar de opvang

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, dikke knuffel

2 jaar geleden

Ja bij mijn schoonmoeder, maar daar breng ik hem helaas ook niet fijn maar ...
Mag ik vragen wat er niet fijn aan is ? Als je het wilt vertellen hoor

2 jaar geleden

Reactie op Diffisilke

Heel herkenbaar, dikke knuffel
Dankjewel 💗

2 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Mag ik vragen wat er niet fijn aan is ? Als je het wilt vertellen hoor
Mijn schoonmoeder doet alles buiten de lijntjes. Ik draag haar alles aan betreft Mason, qua slaapritme voeding etc. Maar niks volgt ze. Dus als ik hem of haal of mijn man dan is die helemaal van slag. En ze heeft mij gewoon heel slecht behandeld waardoor er gewoon spanning tussen ons hangt…

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, zeker toen hij voor 't eerst naar de opvang ging. Ik heb toen regelmatig even gebeld om te horen hoe het ging. Maar het is vooral de tijd die het makkelijker gaat maken, gewenning aan het werken en lange tijd weg zijn van je kindje. Nu vind ik het heerlijk dat ie lekker gaat spelen op de opvang terwijl ik rustig kan werken. Succes en sterkte!