13 Reacties

2 jaar geleden

Als we een dochter zou krijgen wel, maar een zoontje niet.

2 jaar geleden

Voor een dochter wel, zoontje niet. Een naam voor zoon gaat denk ik weer heel lastig worden 😅

2 jaar geleden

Meisje zeker, waren we al over uit voordat we zwanger waren van ons zoontje. Zijn wel wat nieuwe bij gekomen voor mochten we nog 2 meisjes krijgen🤣 jongen noemen we nu gekscherend iedere x n naam maar of die het ook word? Bij ons zoontje hadden we ook n naam en na de geslachtsecho hadden we toch zo iets van nee toch niet🤣

2 jaar geleden

Voor een meisje wel. We waren in juni op vakantie, hoorden daar een moeder haar dochtertje roepen en zeiden meteen: dat wordt de naam van onze dochter als we die ooit mogen krijgen. Voor een jongetje nog niet, zal het wel weer een hele zoektocht worden. Bij ons zoontje ook pas met 36 weken de knoop doorgehakt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Voor een meisje wel. We waren in juni op vakantie, hoorden daar een moeder ...
Nu ben ik stiekem wel heel benieuwd wat jullie na 36 weken hebben gekozen, als je dat wil delen 😊

2 jaar geleden

Dit zijn de namen die ik nu al op mijn lijstje heb staan voor de 2e. Kom alleen meer leuke meisjes namen tegen dan jongens namen.

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Dit zijn de namen die ik nu al op mijn lijstje heb staan voor de 2e. Kom al ...
Wauw Livio mooie naam 😍💙

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Dit zijn de namen die ik nu al op mijn lijstje heb staan voor de 2e. Kom al ...
Oh en Amora ook prachtig 💖😍

2 jaar geleden

Net zoals de rest hier, een meisje wel (aangezien we een jongen kregen). Jongen wordt weer een korte, niet in te korten, makkelijke naam! Ons zoontje heet bram (wat trouwens een perfecte mix is van onze namen qua letters). Ik denk aan iets van morris, teun, stan, joris!

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Wauw Livio mooie naam 😍💙
Dankje. Me dochtertje heet Milou Liva. Dacht die past er mooi bij. Amora komt voor uit de naam Amor zoals onze siamees heet.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Nu ben ik stiekem wel heel benieuwd wat jullie na 36 weken hebben gekozen, ...
Het is uiteindelijk Samuel geworden. We houden van wat langere namen die je kunt afkorten (in ons geval nu naar Sam 🥰). Andere optie die lang in de race was, was Julius (Juul).

2 jaar geleden

Ons zoontje heet Mace, en ben inmiddels alweer 37 weken zwanger van een meisje! We waren er zo over uit, een jongensnaam hadden we nog niet, want my God wat is dat moeilijk haha!

2 jaar geleden

Ja van zowel een jongetje als meisje haha! En bij onze eerste dochter vonden we het zo moeilijk haha