8 Reacties

2 jaar geleden

Is toch goed dat die wilt staan?

2 jaar geleden

Gewoon lekker zijn gang laten gaan, door vallen en opstaan wordt hij daar alleen maar beter in.

2 jaar geleden

Hij kan nog niet alleen staan dus als ik hem laat valt hij naar achter. Ook al zou ik hem ergens even willen laten staan ipv zitten wordt hij ook erg boos en gefrustreerd.

2 jaar geleden

Is toch goed dat die wilt staan?
Zeker!! Maar ook als ik hem tegen iets aan laten staan wordt hij ook erg boos. Alsof ik niet weg mag.. ik denk dat het een fase is🫢

2 jaar geleden

Herkenbaar. Mijn zoontje kan wel zelfstandig gaan staan. Maar als ik hem bijv even vast heb gehad en hem neer wil zetten op de grond wordt hij ook erg boos en gaat hij huilen en zich helemaal verzetten (wilt dan niet gaan zitten of staan). Ik zet hem dan gewoon wel neer en dan krijst hij 3 sec en dan ist weer goed🙊 fase denkik..

2 jaar geleden

Jaa hier precies hetzelfde! Hier kan ze inmiddels wel zelf lopen maar altijd als ik haar neerzet oid moet ze huilen/krijsen.

2 jaar geleden

Ja hier net zo! Ik denk dat het de fase voor het zelfstandig lopen is en dat ze het zoveel mogelijk willen oefenen. Die van mij gaat ook niet akkoord met zitten en wil steeds aan mijn handen lopen. Maar ik heb een trucje, ik hou hem vast onder zijn oksels, zwiep zijn beentjes naar voren en plof hem zo op zijn bips 🙈 Dan is het even heel hard huilen maar ja ik kan niet continue met hem lopen ☺️

2 jaar geleden

Oh ja herkenbaar! Ook leuk in de douche 🤪