18 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook al een weel of 3 wat zachtere ontlasting en dat terwijl ze zeer gevarieerd eet. Geen idee. Misschien door ziekte/tandjes want dat rommelt idd alweer ff
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook al een weel of 3 wat zachtere ontlasting en dat terw ...
Hmmm.. ja wellicht iets onder de leden, hij is verder wel heel vrolijk maar kan natuurlijk wel! Ik denk niet dat hij last heeft van zijn buik, dat merk ik iig niet. Hij eet ook gevarieerd en vezelrijk.. Misschien ga ik dan toch meer vezels aanbieden kijken of dat werkt. We hebben zelf al een aantal geen verse melk meer aangeboden maar lijkt nog geen effect te hebben.
2 jaar geleden
Onze kleine krijgt dit soort doorlek poep als er tandjes doorkomen haha. Door koemelk herken ik het niet. Hij is verder wel vrolijk zeg je. Dus ik denk dat het dan niet echt een intolerantie hoeft te zijn. Misschien moeten zijn darmpjes even wennen aan de koemelk. Stel dat het niet minder word zou je nog over kunnen gaan op geitenmelk producten. Dat hebben mijn ouders ook in huis en zij zeiden ook dat dat gezonder en beter voor de darmpjes is
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Onze kleine krijgt dit soort doorlek poep als er tandjes doorkomen haha. Do ...
Bedankt voor je reactie! We zijn eventjes gestopt met verse koemelk. Daarnaast bedacht ik me nog dat ik hem sinds kort ook probiotica geef vanwege een aantal antibiotica kuurtje die hij heeft gehad, daar ook mee gestopt sinds vandaag. Ik wacht het even af, misschien idd tandjes want leek weer wat te voelen toen ik vanochtend zn gebitje aftastte.
2 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
ze is nu eindelijk 2 dagen een stuk beter! hopelijk is jou kleine ook opgek ...
Heeft wel even geduurd dan, maar fijn dat ze beter is!
Hier al twee weken nog steeds zachte ontlasting en nog steeds veel doorlekken. Helaas nog geen tandje door, begin ook wel te twijfelen of dat het wel is of toch wel door de melk oid.
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Ohw dat is best lang dus, een paar weken? Zijn de tandjes inmiddels door en ...
De 4(!) kiezen zijn nog niet door maar ze komen er wel duidelijk aan, kan elk moment gebeuren denk ik. De ontlasting is wel wat minder zacht inmiddels maar nog niet zoals het was.
Een vriendin van me vertelde ook dat haar zoontje altijd heel erg last had van dunne en zure ontlasting als hij tandjes kreeg, duurde ook een daar weken daar en kwam echt duidelijk door tandjes ook..
Hopelijk gaat het snel wat beter bij jouw zoon! En als je het niet vertrouwd misschien toch even de huisarts of CB raadplegen?
2 jaar geleden
Oh ja herkenbaar! Áls hij nu poept zijn het goeie volle zachte zure luiers .. hij krijgt op verschillende plekken tandjes door, ik hou t niet eens meer bij 😅 mag ook niet kijken natuurlijk dus ik weet het ook echt niet haha. Maar om de zoveel weken heeft hij het idd, soms 3 op een dag. Ik link het wel aan zijn tandjes!
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Oh ja herkenbaar! Áls hij nu poept zijn het goeie volle zachte zure luiers ...
Haha hier mag ik ook nooit kijken, soms mag ik even voelen maar als ik niet snel genoeg ben heeft ie zo mijn vinger te pakken, auw! Hoop dat zn tNdjes inmiddels door zijn, want wat zal het een rotgevoel zijn zoveel tegelijk!
2 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
is het nog steeds?
ik zou wel even vragen aan de HA of er miss iets heers ...
Lief dat je het vraagt! Het is nog steeds helaas, de laatste dagen lukt het soms zonder doorlekken. Tandjes twijfel ik nog steeds over, duurt wel erg lang zo? Zal het nog een dag of twee aankijken en dan bel ik idd even de HA om te vragen wat het kan zijn…
2 jaar geleden
Reactie op Pasjuh
heey mama, is het al wat minder? en je al bij de HA geweest?
Hey! Het is gelukkig gestopt! Nu poept hij juist weer heel weinig de laatste twee dagen 😅 dus dat ook weer even in de gaten houden. Tandjes zijn nog steeds niet door. Het lijkt niet aan de melk te liggen want dat krijgt hij nog steeds. Lief dat he het vraagt! ❤️