8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb op dit moment hetzelfde. Ik heb denk ik een buikgriepje te pakken en voel me zo ellendig😫 Ik wil er ook zijn voor mijn zoontje en hem aandacht geven, maar ik kan het gewoon echt niet opbrengen, omdat ik me zo ziek voel. Mijn man is gelukkig de hele dag thuis, maar ik vind het ook vervelend voor hem dat nu alles op hem aankomt en daardoor niks leuks kan gaan doen voor zichzelf. Ik merk dat mijn zoontje ook super vervelend is en de hele tijd de aandacht probeerd op te zoeken. Ik vind het dan zo naar dat ik hem nu niet de aandacht kan geven die hij wil.

2 jaar geleden

Zowel mijn partner als ik zijn sinds vandaag ziek geworden. Vermoeden ook een soort buikgriep. Voelen ons dus beide echt niet goed en dat terwijl onze dochter de hele tijd aandacht vraagt 😅 was hier een heel vermoeiende dag voor ons. Onze dochter heeft zelf ook diarree en donderdag had ze 1 keer overgegeven. Dus hebben het waarschijnlijk van haar gekregen. Maar zij is wel vrolijk en wil gewoon spelen 😅 we hebben echt ons best gedaan om haar bezig te houden maar lieten ze ook zoveel mogelijk zelf spelen. Ik denk echt niet dat je je daar schuldig over moet voelen! Wij hopen dat we ons morgen wat beter voelen 🤞

2 jaar geleden

Herkenbaar! Op zondag is het voor mij altijd de 'uitslaap-dag' . Maar meestal als onze kleine rond half 7 wakker word ben ik altijd de 1ste die hem uit bed haalt haha. Mijn man gaat er dan vervolgens wel mee uit en ik ga nog ff lekker terug in bed. Maar vaak slaap ik dan niet. Ik ben bang dat ik dan pas om half 10 ofzo wakker word.. En dat vind ik te laat. Ik weet niet, een soort schuldgevoel lijkt het wel. van: Ik moet er zijn voor mijn kind.. Ik gun mezelf die uitslaap-dag ook bijna niet. Een enkele keer val ik nog wel eens een uurtje in slaap en dat is dan echt heerlijk

2 jaar geleden

Laat staan als ik ziek ben pff... 1,5 week geleden was ik ook niet lekker en mijn man werkte tot half 6. En onze kleine die vraagt natuurlijk gewoon aandacht.. Had maar Bumba aangezet.. Want ik voelde me zo beroerd. Het enige wat ik kon is in de bank liggen. Heel rot.. Maar soms is het gewoon even niet anders

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Laat staan als ik ziek ben pff... 1,5 week geleden was ik ook niet lekker e ...
Oh ja vervelend is dat he. Onze kleine is maar een paar minuten geïnteresseerd in tv. Gelukkig alweer een heel eind opgeknapt. Eigenlijk is het natuurlijk helemaal niet erg als ze zichzelf soms moeten vermaken. Het is vooral ons eigen gevoel erbij 😅
Wat een ellende ik voel me zo schuldig naar ons zoontje, ook weer zo’n rot dag om ziek te zijn dat niemand even kan komen helpen 😭 Ons zoontje is al een paar dagen aan de diaree maar eet en drink en speelt vrolijk door gelukkig. Ik heb buikgriep sinds vannacht en elke keer als ik opsta moet ik overgeven en naar de wc. Ik heb de kleine maar een paar keer op bed gelegd ik weet niet hoe ik het anders moet doen als we beneden zijn moet ik heb continue in de gaten houden😔

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hoor. Als ik mij een dagje niet lekker voel en heb geen energie om te spelen met mijn zoontje raap ik toch alle energie bij elkaar om het toch leuk te maken voor hem haha... Hij kan ook wel goed zelf spelen. Maar vaak gaat dat max 10 minuten goed en dan komt ie alweer naar me toe hahaha

2 jaar geleden

Ik ben al blij als ik ze kan verzorgen als ik ziek ben laat staan spelen. Sinds ze geboren is heb ik 2 keer corona gehad, 4 keer buikgriep (naast alle andere griepjes). En dan is zij ziek en ik zelf ook zo ziek zijn dat je zelf de bank niet af kunt. Ik ben alleen met m’n dochter en kan op zo’n moment niemand vragen te helpen, omdat je dan zo besmettelijk bent voor anderen. Vind het vreselijk. Denk dat ik dat het pittigste vind aan het alleenstaand moederschap. Je kunt gewoon niet ziek zijn als moeder 😅