6 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor! Wat je ook doet, niets is goed. Ik hou het ook op sprong 6.. en hopen/ervan uitgaande dat dit over een paar weken weer een stuk beter gaat!

2 jaar geleden

Ooo jaaa hier ook, hij "dramt/jengelt/jammert" hier veel, als het eten of drinken hem niet snel genoeg gaat, of als hij aandacht nodig is, als hij op zijn buik ligt en er "zat" van is, als hij ergens bij wil en net niet kan, hij mij met eten ziet lopen.. enz. Enz. Bij vermoeidheid is het nog erger tot dat ik hem anders neerzet of neerleg of afleid.... maar goed dat kan niet altijd. Hopelijk is het een fase, want op t einde van de dag raak je er zeer vermoeid van.

2 jaar geleden

Ohw nou “blij” om te lezen dat ik niet de enige ben. Wat een gejengel zeg 😵‍💫

2 jaar geleden

Ja hier hetzelfde.. normaal kon hij gewoon zelf in zijn box spelen, maar nu pff ik kan hem geen seconde alleen laten. En nou heeft hij ook nog is geleerd hoe hij hard hij kan schreeuwen dus dat doen we ook telkens🥲

2 jaar geleden

Pff ben ook "blij" om te lezen dat wij niet de enige zijn. Ik hoop voor allemaal dat de sprong snel over is

2 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2021/ik-lees-zo-weinig-over-sprong-6-1zRoxy