8 Reacties

2 jaar geleden

Nee heb het opgegeven... Ze valt ook zittend in slaap, en dan valt ze zo voorover 😂

2 jaar geleden

Hier zit hij ook de hele tijd. Ik had wel eens gelezen dat als ze gaan staan en zitten je ze 3x weer moet neerleggen en met tijd er tussen. Uiteindelijk slaapt hij wel

2 jaar geleden

Nee heb het opgegeven... Ze valt ook zittend in slaap, en dan valt ze zo v ...
Hahaha😂🙈 dat lijkt me hilarisch! Maar oke.. ik leg hem ook vaak terug. Wordt vaak 1 feestje bij zitten, maargoed misschien toch even aan laten modderen dus volgende keer.

2 jaar geleden

hier ook continu zitten en staan. Gister duurde het 45 min voordat ze zelf ging liggen en slapen, vandaag 20 minuten 😅

2 jaar geleden

En huilen ze dan ook bij jullie? Of zijn ze aan het spelen?

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

hier ook continu zitten en staan. Gister duurde het 45 min voordat ze zelf ...
Omgggg ik ook gister dan, leek net een rollercoaster ik weer terug op rug leggen en hij weer terug op buik rollen en aan de ledikant staan en ik weer terug en hij weer terug en ik weer terug man man man hoeveel energy kan een baby hebben kon zo wel een uur doorgaan maar hij wou maar niet SLAPEN!!!

2 jaar geleden

Reactie op Essiebessie0107

En huilen ze dan ook bij jullie? Of zijn ze aan het spelen?
dat verschilt, ze begint met veel spelen en brabbelen en ik hoor ook echt wel wanneer ze over stuur is dan ga ik er wel naar toe anders laat ik der . ik doe op een gegeven moment wel zeggen via de baby foon “ ga maar slapen lieffiej, ga maar lekker liggen”

2 jaar geleden

Reactie op Justmexx

Omgggg ik ook gister dan, leek net een rollercoaster ik weer terug op rug l ...
oh meid hou op… ze hebben meer energie als ons😂😂