25 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan een aantal dagen naar vakantiepark Hunzedal in Drenthe , van Roompot
2 jaar geleden
Ja! Wij gaan naar ons favoriete plekje, manerba del garda. Komen wij (en mijn schoonfamilie) al jaren! Eerste keer met ons zoontje, die zal dan bijna 1 jaar en 3 mnd zijn. Benieuwd ook naar de nacht autorit 😅 Gardameer heeft volgensmij wel veel campings die ideaal voor families!
2 jaar geleden
2 weken naar Rhodos. Onze dochter is dan 1 jaar en 2 maanden. Vooral benieuwd hoe de vliegreis zal zijn!
2 jaar geleden
Wij gaan in November naar een Centerparcs in de Ardennen. Onze dochter is dan 1 jaar en 5 maandeb
2 jaar geleden
Ik ga met mijn dochter samen naar Gran Canaria in augustus. Hotel Lopesan Baobab. Een heel fijn hotel. Ik ben daar een paar jaar geleden ook geweest. Alles binnen handbereik en zowel gericht op volwassen als kinderen. Ze is dan 1 jaar en 2 maanden.
2 jaar geleden
Wij gaan naar Spanje met vliegtuig, dan 1 jaar en 2 maanden. Zijn 2x eerder met vliegtuig geweest (bij ongeveer 6 maanden en 9 maanden) en een keer centerparcs bij 4 maanden.
Ik vind het vooral heel fijn om een plek te hebben met 2 slaapkamers of in elk geval een aparte zit ruimte. Dan kan de kleine lekker naar bed en kan je zelf nog iets leuks doen in de andere ruimte.
Met auto was anderhalf uur, vliegen was beide keren zo’n 3 uur. Met auto kan je natuurlijk op je eigen tijd rijden en altijd stoppen, maar vond vliegtuig ook echt prima.
2 jaar geleden
Wij gaan in Juni naar Gran Canaria en verblijven daar in soort van bungalow met aparte slaap- en woonkamer. Op het terras hebben we ligbedden, en onze zoon (dan net 1 jaar) kan lekker in het gras spelen. Wanneer hij slaapt kunnen wij met mooi weer op het terras relaxen :) wordt de eerste keer dus ben benieuwd!
2 jaar geleden
Reactie op Sigis
Hele goede keuze. Wij zijn vorig jaar daar geweest in de familie poolsuite ...
Uit jouw reactie begrijp ik dat het goed is bevallen 😃
Als ik de foto’s zie en de reviews lees beloofd het wat :)
Weet jij toevallig of er een (grote) supermarkt in de buurt zat en of daar droogrekjes beschikbaar zijn voor het drogen van (zwem)kleding? Wij verblijven obv half pension dus ook benieuwd naar het eten (buffet).
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Wij gaan in Juni naar Gran Canaria en verblijven daar in soort van bungalow ...
Wij gaan hier ook heen in juni! En inderdaad iedereen is er enthousiast over 😃.
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Ik ga met mijn dochter samen naar Gran Canaria in augustus. Hotel Lopesan B ...
Ohh prachtig ziet het eruit ? Mag ik vragen of je alleen met je dochter gaat ? Lijkt mij heel spannend 🙈
2 jaar geleden
Wij gaan een weekje naar een landal huisje, gewoon in Nederland, met lekker veel speelmogelijkheden. Hij is dan 1 jaar en 3 maanden ongeveer.
Toen ie 11 weken was zijn we 5 dagen naar een europarcs park geweest, ook in Nederland, dat beviel dan weer niet zo best🙈 afgelopen januari een weekendje naar landal vennebos geweest, waar we enorm hebben genoten! 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Daantjuh90
Ohh prachtig ziet het eruit ? Mag ik vragen of je alleen met je dochter gaa ...
Ja ik ga alleen met haar. Ben ook sinds ze 6 weken oud is alleen dus ik dacht vakantie moet ook lukken 😊 ik vind alleen het aantal bagage spannend 2 x 10 kg handbagage en 1 x 25 kg grote bagage.
En het eten. Heen landen we om 18:00 dus moet ik vragen of ze in t vliegtuig der groentehap op kunnen warmen. Verder gewoon transfer naar t hotel dus moet goed komen.
Er zit twee grote supermarkten bij t hotel naast in een shopping center met ook winkels als mango en hugo boss dus ik ga er vanuit dat er zat babyvoeding (potjes) te halen valt. En neem 1 bus nutrilon mee. En wat luiers haha.
Ben benieuwd of ze t vliegen wat vind 😊
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Ja ik ga alleen met haar. Ben ook sinds ze 6 weken oud is alleen dus ik dac ...
Mocht dat niet kunnen, dat eten opwarmen, misschien een idee om het die dag om te wisselen met fruit? Dan kan je haar thuis nog de warme groente geven en dan onderweg het koude fruit ☺
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Mocht dat niet kunnen, dat eten opwarmen, misschien een idee om het die dag ...
Goede tip! Dankje! ☺️
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Ja ik ga alleen met haar. Ben ook sinds ze 6 weken oud is alleen dus ik dac ...
Groot gelijk! Ik ben niet alleen, maar toen mijn vriend in maart ol wintersport was ben ik met onze zoon (van toen 8 mnd) alleen een weekje naar Valencia gegaan. Iedereen vond het stoer, maar ik zag dat niet echt zo. Het vliegen vond hij mega interessant en daar had ik net zoveel werk aan hem als dat ik hier had gehad. Mijn vriend was er immers thuis ook niet. Zou het zo nog een x doen!
Wij vliegen in juni voor 2 wkn naar Kreta. Heb daar een huis mrt eigen zwembad gehuurd en ene huurauto geboekt. Kan niet wachten!!
2 jaar geleden
Wij gaan als ze 14 maanden is met de auto naar Italië, maar we rijden niet alles in een keer. We overnachten in Zwitserland op de heen en terug reis. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan😊 we gaan naar een camping aan het gardameer. Wel een luxere stacaravan genomen omdat je in de avond niet weg kan en meer bij je plek zit als dat je geen kind zou hebben. Vind het wel spannend maar ook zo leuk.. we gaan het zien 😅