6 Reacties
2 jaar geleden
Ja, alleen niet een week. We zijn 2 dagen naar Praag geweest. Zoontje bleef toen bij mn moeder slapen. Ging heel goed gelukkig. Miste hem wel heel erg hoor hahah
2 jaar geleden
Mijn zoon past wel eens een uurtje op en dat is dan ook de grens voor mij 🤣😅te veel mee gemaakt om zo iets te durven, bovendien ik heb niemand bij wie ik dat zou durven.
2 jaar geleden
Nee nog niet, wel een nachtje uit logeren geweest. Maar mijn ouders en schoonouders passen elke week een dag op. We hopen volgend jaar een weekje op wintersport te kunnen en dat ze dan bij hun overnacht.
Eerder dacht ik easy-peasy, maar nu begint dat gevoel wel wat weg te ebben 🤣
2 jaar geleden
Nee ik zou dat nog niet durven. Zou hem veel te erg missen. Hij heeft ook nog geen nachtje gelogeerd, maar dat is vooral omdat het een heel slechte slaper is en wij ons er niet prettig bij voelen iemand anders de nachten te bezorgen die wij altijd hebben 🙈 Laat staan dat we iemand dat een week aan zouden doen.
2 jaar geleden
Een week niet en dat zou ik niet kunnen en willen. Maar hij is wel eens twee nachtjes gaan logeren bij mijn schoonouders. Janken toen ik weg ging maar ergens ook prima