8 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben voor onze toyota avensis op maat gemaakte zonwering, en het is verduisterend! Je ziet ons niet zitten haha 😏 Alleen de ruiten naast de achterklep, en van de achterklep hebben we niet. Maar de ruiten naast de achterklep gaan we toch ook even naar kijken want soms schijnt de zon er net tussendoor .. Was niet zo goedkoop, maar wij zijn erg errrgg tevreden over! Zeker voor onze autovakantie naar Italië in de zomer!
2 jaar geleden
Reactie op 12062021
Kwam toevallig nog gisteren bekant hetzelfde tegen maar dan van een andere ...
Bedoel je voor rond de 60 euro? Anders heb ik graag de link 😅🙈. Mijn vriend wil deze ook, omdat hij het er mooier uit vindt zien en het hem fijn lijkt dat niekqnd zo te auto in kan kijken. Vraag me alleen af of je er wel fijn van binnen naar buiten mee kan kijken. Ben benieuwd hoe ze bevallen.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Bedoel je voor rond de 60 euro? Anders heb ik graag de link 😅🙈. Mijn vrie ...
Ja op bol.com voor €64,95 voor onze auto model. Ik kwam er een tegen van een andere model, denk tik hetzelfde naam maar dan volkswagen erachter. Dit is het linkje
https://www.bol.com/nl/nl/p/privacy-shades-volkswagen-golf-iv-variant-1999-2006-autozonwering/9300000021847962/?s2a=
Van binnen naar buiten kun je gewoon kijken en het fijnste is dat wanneer je je raam opent nog steeds bescherming hebt tegen zon en insecten. Een familielid van ons gebruikt ze sinds vorig jaar, kwam via daar op het idee.