10 Reacties

2 jaar geleden

Ohhh heel herkenbaar!! Onze dochter heeft haar hele ledikantje afgeknaagd😂 Wij hebben eentje van onbehandeld hout, maar kan me niet voorstellen dat het slecht is voor die kleintjes. Zouden ze toch wel over na hebben gedacht 🫣

2 jaar geleden

Hier ook een kleine knager.... vooral als hij tandjes krijgt en dus last heeft. Heb me er maar bij neergelegd, kan er niets tegen doen. Wel beetje zonde van het mooie bedje 😅

2 jaar geleden

Dat deed onze dochter in de box, verf doorslikken lijkt me niet erg gezond. Ik heb repen stof om de rand gewikkeld, toen kon ze geen verf meer in haar mond krijgen. Het was ook meteen klaar toen... je zou ook nog een bijtring in bed kunnen leggen.

2 jaar geleden

Oei vervelend. Misschien een bed omrander kopen? Of van die beschermingsrails? Vsm kind chamodent schijnt ook goed te werken als je kleine last heeft van tandjes.

2 jaar geleden

Onze dochter doet het ook af en toe helaas ... maar schijnen echt heel erg veel kindjes te doen

2 jaar geleden

Onze oudste deed dit ook en heb toen spul gekocht wat je op je duim/vingers smeert om te stoppen met duimen😂 na 2x is ze er mee gestopt want het smaakte natuurlijk enorm smerig😂😂 #loedermoeder🙈

2 jaar geleden

Hier ook even, maar was door tandjes denk ik, want daarna vanzelf gestopt

2 jaar geleden

Hier ook een bed knager.. 🥲 Hebben een onbehandeld houten bedje, dus kan geen kwaad denk ik. Afleren gaat hem niet worden snachts. 🥹

2 jaar geleden

Hoor ik wel vaker! Hier gelukkig (nog) niet. Maar volgens mij worden daarom kinderspullen met veilige stoffen gemaakt dus zolang het bedje niet zelf geschilderd is en aan de voorschriften voldoet, zal het geen kwaad kunnen

2 jaar geleden

Onze dochter doet het ook! Toevallig vanmiddag had ze allemaal witte puntjes op haar gezicht. Hier doet ze het denk ik wanneer het in haar ogen te lang duurt voordat ze eruit gepakt wordt. Er komen daarnaast ook weer tandjes door denk ik.