26 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Ik laat mn dochtertje maar bij me slapen anders doe ik geen oog dicht.. Lig ook al de hele dag met menstruatiekrampen 😣
2 jaar geleden
Slaapt hij overdag ook met jou of op jou? Misschien proberen als dat natuurlijk zo is om de dutjes te proberen in het ledikantje overdag, dat het vertrouwd is. En zo opbouwen tot de nacht. Op deze leeftijd krijgen ze ook verlatingsangst. Als die huilt, altijd terug komen en troosten. Is een moeilijke periode, maar bij een vriendin van mij werkte het goed om het op deze manier te doen. Gewoon constant terug komen en troosten zodat hij weet dat je terug komt. & gewoon opbouwen met slaapjes in het ledikant, ook dat hij weet dat dat ook een veilige plek is om te slapen.
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje06
Slaapt hij overdag ook met jou of op jou? Misschien proberen als dat natuur ...
Overdag gaat het super goed, en leg ik hem met zonder moeite zijn ledikant en slaapt hij ook gewoon goed, maar zodra het savonds is en bedtijd is begint alle ellende en drama helemaal weer opnieuw
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Ik laat mn dochtertje maar bij me slapen anders doe ik gee ...
Precies hetzelfde hier... hoe heb jij dat gedaan in bed qua veiligheid voor je baby? Ik heb een boxspring maar heb verder ook niks qua veiligheid hij hoeft maar 1 x te rollen en valt dan gelijk van bed af ...
2 jaar geleden
Er is een opblaasbare bedrol te koop, die stop je onder het hoeslaken en dan kan hij niet van bed rollen.
2 jaar geleden
Bekijk Blue Premium Opblaasbare bedrand - Wit/Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/blue-premium-opblaasbare-bedrand-wit-blauw/9200000120708597?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Reactie op Hannah1
Je bent een heldin, dankjewel❤❤💕
Ik heb deze gezien op het account van snuggles&dreams, die deelt vaker handige slaapartikelen👍
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Bekijk Blue Premium Opblaasbare bedrand - Wit/Blauw op: https://www.bol.com ...
Kunnen ze hier ook uit kruipen? Die van mij begint overal te kruipen en klimmen als hij mij niet ziet. Momenteel heb ik overal bedranden en slaap ik precies ook in een ledikant 😅
2 jaar geleden
Ken je de veilige slaap houding? Als je in de maternale houding slaapt, dan kan je kindje niet uit bed rollen 😇
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Kunnen ze hier ook uit kruipen? Die van mij begint overal te kruipen en kli ...
Als hij al klimt/kruipt zou ik deze niet gebruiken.
2 jaar geleden
Mijn zoon heeft precies hetzelfde. Overdag kan ik hem prima in zijn eigen bedje leggen en gaat hij meteen slapen. ‘s Avonds ook maar dan wordt hij rond 23.00 wakker en is het drama. Hij gaat alleen slapen als hij in mijn armen ligt, als ik hem na een half uur (echt helemaal in slaap) terug leg in zijn eigen bedje is hij meteen wakker… neem ik hem weer bij me slaapt hij direct. Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag… Voor nu heb ik het maar geaccepteerd, ik probeer hem twee keer terug te leggen en anders slapen we samen in bed de rest van de nacht zodat we in ieder geval allemaal een beetje slapen.
2 jaar geleden
hier onze dochter precies het zelfde… slaapt zelf goed in, de rest van de slaapjes gaan ook goed maar tussen 9 en 12 komt de standaard verschilt wel per dag hoe geen idee😅😅 wij gaan wss een slaapdeskundige inschakelen kijken voor tips. we doen vaak sws even wachten voor dat we gaan tenzij het te ver gaat met huilen/krijsen. maar dan in onze armen is ze zo weg, en weg leggen helpt zelden voor een uurtje 🤣🤭
2 jaar geleden
Reactie op MariekeRay
Mijn zoon heeft precies hetzelfde. Overdag kan ik hem prima in zijn eigen b ...
Hier precies hetzelfde! Maar al wekenlang dus probeer niet eens meer elke nacht hem terug te leggen. Heb net een smartwatch besteld dan kan ik zien hoe mijn slaap is ben heel benieuwd! Word dus vaak wakker maar val door de bv ook snel weer in een diepe slaap 😊
2 jaar geleden
Reactie op kruijsje
Slaapcoach inschakelen. Www.slaaptipsvoorbabys.nl wij hebben het telefonisc ...
Wij gebruiken al sinds week 6 de routines van slaaptipsvoorbabys, en in week 15 heb ik de webinar gevolgd omdat ze opeens alleen bij ons wilde slapen. En toen sliep ze weer door. I♥️slaaptipsvoorbabys
2 jaar geleden
Reactie op MariekeRay
Mijn zoon heeft precies hetzelfde. Overdag kan ik hem prima in zijn eigen b ...
Ik heb echt precies hetzelfde… we slapen vanaf een uur of 11 dus samen in bed. Ik leg haar meestal tussen ons in aan mijn borst... Dat is het enige wat werkt… ik lig dan op mijn zij met 1 arm rechtuit in een hoek van 90 graden zegmaar… boven haar hoofdje… en soms wisselen we van kant en dan ligt ze aan de rand maar dan stop ik altijd de deken goed in bij de bedrand.
2 jaar geleden
Ik heb een vraag voor de bed-share-ders (is dat een woord?🙈).
Hoe doen jullie dat met slaapzak/dekens/soort pyjama?
Het advies is om de baby in een slaapzak te laten slapen en geen dekens/kussens te gebruiken. Vooral mbt rebreathing.
Ik zit nu te kijken naar een slaapzak voor mezelf maar denk dat dat helemaal niet lekker slaapt.
Nu heb ik die kleine in een slaapzak en slaap zelf gewoon onder de dekens die ik hem ook deels overtrek….. En in de loop van de nacht is hij bezweet en doe ik zijn slaapzak uit. En dan slaapt hij dus tegen mij aan met mijn dekens over hem heen.
Ik kan niet in die Madonna houding liggen mijn armen slapen dan direct.
En tot nu toe gaat het goed ik word van elke beweging wakker èn hij heeft een ademhalingsmonitor aan z’n pyjama voor het geval dat 🙄
Ben benieuwd hoe de rest dit doet, alvast bedankt voor de reacties 😊