26 Reacties
2 jaar geleden
Dat was hier ook een periode
en nog wel is maar niet meer zo erg
Bij ons was het gewoon troosten en terug leggen
Het is even een paar nachten doorbikkelen maar uiteindelijk werkt het wel
Als ook maar 1 uurtje bij ons geslapen merken we dat de volgende nacht meteen
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Ik heb een vraag voor de bed-share-ders (is dat een woord?🙈).
Hoe doen j ...
Die van mij slaapt in warme kruippakje. Ook zonder dekens en kussens (wel knuffeltje). Hij rolt elke nacht tegen mij aan en slaapt verder op zijn buik (ik lig gewoon op mijn rug of zij). Ik wist niet of dat nog steeds gevaarlijk is (wij slapen al sinds geboorte tegen elkaar). Waar haal je een ademhalingsmonitor vandaan? Ik dacht dat ze hun hoofd vanzelf bewegen als ze niet goed konden ademen?
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Die van mij slaapt in warme kruippakje. Ook zonder dekens en kussens (wel k ...
En slaap jijzelf dan wel onder de dekens? Trek je die dan niet over hem heen als hij tegen je aan ligt?
Ik merk ook hoor dat als hij niet goed ademt of het te warm krijgt wel beweegt of wakker wordt…..
maar dat apparaatje geeft me gewoon extra zekerheid. Is van Snuza Hero md die klip ik aan z’n broekje vast 😊
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Ik heb een vraag voor de bed-share-ders (is dat een woord?🙈).
Hoe doen j ...
ze heeft hier sws een dunne slaapzak aan en vaak dan alleen een romper met lange mouwen of een korte mouw romper en pyjama. ons slaapkamer raam staat altijd wel open en is dus best wel fris
op een 1 of andere manier ligt ze wel onder de dekens maar ze is zo beweeglijk dat ze tussen onze kussen in dwars eindigd🤭