12 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee, hier een soort zelfde drama

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Hoop dat iemand de gouden tip heeft!

één jaar geleden

Heftig voor jullie! Een consult bij slaaptipsvoorbaby's heeft ons vorig jaar erg geholpen toen we het even niet meer wisten. Wellicht het overwegen waard. Veel sterkte 💪🍀

één jaar geleden

Ik kan je andere topics niet lezen, dus weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt. Zou het helpen als je je kindjes weer 2 slaapjes laat doen? Halverwege de ochtend en halverwege de middag?

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Ik kan je andere topics niet lezen, dus weet niet wat je allemaal al geprob ...
Nou ik bedoelde meer van dat er al veel over gezegd is op dit forum. Ja als t echt zo vroeg is dan doen we nog wel een slaapje extra. Maar hij lijkt ook gewoon bang ofzo. En kan niet meer zelf inslaap vallen ook

één jaar geleden

Als ik t goed lees worden de kindjes in maart pas een jaar, toch? Ik zou ze inderdaad zowel s ochtends als s middags nog laten slapen. Rond half 10 een uurtje en dan tegen half 2 er weer in. Wij hielden rond die tijd het 2-3-4 schema aan, en dat ging top!

één jaar geleden

Heeeel herkenbaar. Ook rond dezelfde periode begonnen alleen hier deed hij toen al aantal maanden maar 1 dutje. En dan gaat het een paar dagen goed en heb je de hoop dat de ellende voorbij is en begint hij weer😑 bij ons in bed vind hij prima en zodra het hoofd op kussen ligt snurkt hij zo weer verder. Maar eigen bed... krijzen!

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Als ik t goed lees worden de kindjes in maart pas een jaar, toch? Ik zou ze ...
Nee dan worden ze 2 😘

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Nee dan worden ze 2 😘
☺️ bedoelde ik

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

☺️ bedoelde ik
Hahaha! Ah oké, dat verandert de zaak ... Zou het verlatingsangst kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Hahaha! Ah oké, dat verandert de zaak ... Zou het verlatingsangst kunnen ...
Ja giga erg op t moment! Papa mag ook niks, ik moet t allemaal doen. En alleen oma is ook heilig haha

één jaar geleden

Vannacht eindelijk weer doorgeslapen alle twee tot 5 uur, voelt alweer als een genot