6 Reacties

2 jaar geleden

Ik wil je niet ontmoedigen, maar als vrijdag een licht streepje te zien was, dan had het streepje nu echt stukken donkerder moeten zijn. Ik ben geen dokter of verloskundige, wie weet wordt het streepje de komende dagen alsnog donkerder, maar ik zou nog even wachten met juichen als ik eerlijk mag zijn. Helaas 1,5 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt. Maar misschien reageren er nog dames waarbij het wel positief uitpakte😊

2 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Ik wil je niet ontmoedigen, maar als vrijdag een licht streepje te zien was ...
Aan de ene kant wel maar deze heeft ze net gedaan dit was geen ochtend urine

2 jaar geleden

Een menstruatie of een miskraam. Helaas

2 jaar geleden

Klinkt lullig maar ik zou nog niet te enthousiast zijn. Als ze vroeg heeft getest kan het zijn dat ze alsnog 'ongesteld' word. En dat het dus een vroeg miskraam is. Vaak hebben mensen dit niet eens door als je niet voor je menstruatie test.

2 jaar geleden

Aaah oke duidelijk! Het was voor haar ook heel dubbel want ze is nog jong en haar vriend zal sws nog niet klaar zijn voor een kindje. We gaan er nu ook vanuit dat ze niet zwanger is maar ze gaat voor de zekerheid volgende week nog wel even testen.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook ooit gehad. Je kunt de de eerste dagen van een miskraam nog Positief testen. Ik zou dus even afwachten en volgende week nog een keer testen.