12 Reacties
2 jaar geleden
ik ben erg blij voor jou dat je weer in verwachting bent ❤️. het blijft altijd een wonder in mijn ogen een kindje
2 jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat bijzonder dat je een derde kindje bij je mag dragen! En wat naar dat de reacties die je van anderen krijgt niet passen bij jouw eigen gevoel! Ik kan me voorstellen dat dat je een super naar gevoel geeft, de 2 personen op wie je het meeste steunt.. zou het bij hen vooral een 1e reactie kunnen zijn, met veel spanning wat betreft de verandering en de financiën (dat kan natuurlijk heel veel spanning geven als het moeilijk is om rond te komen)? Ik heb nooit in de situatie gestaan waarin jij staat, maar ik wens je sterkte toe, hopelijk draaien ze snel bij en kan je gaan genieten van je zwangerschap.
2 jaar geleden
Allereerst van harte gefeliciteerd met dit nieuwe wonder.Ik ben heel blij voor je dat je het kindje wil houden het is zeker pittig maar ik denk zelf altijd we zien wel hoe het loopt. Ik hoop voor je dat je man nog van gedachten veranderd. Probeer ook te genieten van dit nieuwe leven❤️
2 jaar geleden
Het is heel mooi dat je weer in verwachting bent. Je bent niet de eerste en ook zeker niet de laatste met 3 kindjes en een nogal zware situatie erbij. Het geluk wat jij hebt is wel dat je een man hebt en een moeder die eventueel kan ondersteunen. Je hebt nog tijd om na te denken wat je wilt. Eventueel idd de zorg van je kindjes maar op je nemen en stoppen met werken. Of doorgaan zonder partner zodat je in rust alles zelf kunt doen (stom grapje van me)
2 jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het lijkt me heel heftig waar je nu doorheen gaat. Jammer dat er geen open gesprek kan zijn, maar vooral invulling en adviezen. Vwb je moeder snap ik dat ze grenzen aan geeft. Het kan ook goed zijn om uit te zoeken of je iets minder kunt gaat werken. Financiën is ook een puzzel, maar gelukkig heb je qua aanschaf nog veel vd jongste. Mijn advies is, probeer een open gesprek te hebben met beiden en leg uit hoe hun opmerkingen jou raken en kwetsen, dat jij wel blij bent en samen wil kijken hoe jullie het gaat doen.
2 jaar geleden
Ach he wat naar! Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!♡ wat vervelend dat je omgeving zo reageert...blijf bij je eigen gevoel mama, het is jouw lijf en jouw leven. Hopelijk moet het even bezinken bij de mensen in je omgeving en gaan ze het daarna wel rooskleuriger zien...want wat is er nu mooier dan zo'n nieuw, klein bijzonder wonder!! Dikke knuf
2 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooi nieuws! Heel erg sneu dat je naasten zo reageren. Ik zie vooral de positieve kant: Je oudste gaat straks naar school: ruimte, je tweede kan dus naar de opvang: ruimte, je hebt misschien de mogelijkheid om niet te werken? Zeker doen! Deze tijd krijg je nooit meer terug! En je osteopaat helpt je met je lichaam: geweldig! Ik heb zelf 3 kinderen: bijna 1, 3 en 5 jaar. En zo blij met ze en zo trots en de dynamiek met 3 is zo heerlijk in dit gezin! Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je omgeving bij zal draaien, hoop dat je er van kan genieten! Het is zo mooi! Sterkte lieve mamma 💖
2 jaar geleden
Wat een mooi wonder, gefeliciteerd!
begrijpelijk dat het echt niet leuk is dat er zo wordt gereageerd!
Als de baby er is zullen ze vast spijt krijgen dat ze hadden gezegd om het weg te laten halen. Want dan zal hij/zij onmisbaar zijn! De liefde die je hebt voor je kind/kleinkind lijkt mij onbeschrijfelijk&onmisbaar. En dan mag jij zeker trots zijn met jouw keuze!
Doe wat goed voor jou voelt🤗
(En slapeloze nachten zijn maar tijdelijk.. wat je ervoor terug krijgt is permanent)
2 jaar geleden
Och Herm ik vind het erg allemaal wat ik lees.
Ik ken je niet. Maar lieve aanstaande mama. Met heel mijn ♥️ van harte gefeliciteerd 😘😘😘😘.
Vreselijk dat 3 mensen die dicht bij je staan de keuze weghalen uitspreken.
Ik vind dat echt heel erg. Weet niet hoever je bent. Maar vanaf een week of 5 klopt het hartje al. Ik heb 4 kinderen en dat is pittig. Voel je alsjeblieft geen slechte mama als je op je moeder soms terug valt. Vroeger was dat niet zo. Anders hadden hun dat ook gedaan geloof me.
2 jaar geleden
Uhm je man wil het laten weghalen? Was hij er dan niet bij toen het verwekt werd😖
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je moeder geeft praktische bezwaren, maar het is niet aan haar om te oordelen. Thuisblijven tot ze naar school gaan is niet meer van deze tijd. Parttime werken gelukkig wel.