9 Reacties

2 jaar geleden

Net binnen 12 maanden na de geboorte van m'n oudste dochter (spoedkeizersnede). Er zit een jaar en ruim 8 maanden tussen de oudste en de jongste. Ik heb bij de 2e een geplande keizersnede gehad.

2 jaar geleden

Ja na 8 maanden weer zwanger geworden. Nu 16 weken zwanger

2 jaar geleden

Ik zelf niet maar mijn stiefzus was zwanger van de 2e toen de eerste 3 maanden oud was. Beide met keizersnede geboren.

2 jaar geleden

Hier na 13 maanden zwanger geworden na mijn eerste keizersnede. 2de is weer een keizersnede geworden alleen geen spoed. Ik heb in de eerste weken wat trekkende pijn gehad en erna tot de bevalling niks. Enigste wat ik heb dat na de 2de keizersnede mijn litteken heel erg jeukt😩

2 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Hier na 13 maanden zwanger geworden na mijn eerste keizersnede. 2de is wee ...
Ah dat je litteken jeukt is wel irrant zeg, Bij mij heeft het ook een tijdje gejeukt idd! Mag ik vragen waarom je bij de 2de baby weer in keizersnede hebt gehad?

2 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ja na 8 maanden weer zwanger geworden. Nu 16 weken zwanger
Oh spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

2 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Net binnen 12 maanden na de geboorte van m'n oudste dochter (spoedkeizersne ...
Zou ik mogen vragen waarom je bij de 2e ook een keizersnede hebt gehad?

2 jaar geleden

Zou ik mogen vragen waarom je bij de 2e ook een keizersnede hebt gehad?
Als je al een keizersnede hebt gehad, dan mag je bij de bevalling daarna zelf kiezen. Omdat er wegens omstandigheden bij mij weer een groot risico was op een spoedkeizersnede, heb ik gekozen voor een geplande keizersnede. Ze leggen dit vaak al aan het begin van de zwangerschap aan je voor, zodat je de tijd hebt om hierover na te denken. Aan beide keuzes zitten natuurlijk voor en nadelen. 😊

2 jaar geleden

Ah dat je litteken jeukt is wel irrant zeg, Bij mij heeft het ook een tijdj ...
Ik had bij mijn eerste zwangerschap suiker en ben ik bleven hangen op 4 cm na 17 uut toch een keizersnede gekregen hij is geboren met 37.6 weken en woog 4039 gram. Mijn 2de had ik weer suiker en zou nog groter worden, hij was gepland met 38.2 en woog 4475 gram.