18 Reacties

2 jaar geleden

Zou het voor de zekerheid morgen ochtend nog een keer proberen. Dit kan nog alle kanten op gaan…

2 jaar geleden

Het is slecht te zien hoor. En ook slecht op de foto te krijgen!

2 jaar geleden

Lijkt mij negetief. Zou morgen nog er keer testen ☺️

2 jaar geleden

Is het voor of na de NOD?

2 jaar geleden

En met ochtendurine?

2 jaar geleden

Is het voor of na de NOD?
Dat weet ik dus niet omdat ik een mega verschillende cyclus heb. Enige dat ik weet is dat ik de test 17 dagen na de gemeenschap heb gedaan.....

2 jaar geleden

En met ochtendurine?
En dat wel 😬

2 jaar geleden

Ik zou nee zeggen op dit moment. Ik hen altijd geleerd met mijn onregelmatige cyclus neem je langste cyclus en tel daar 1 dag bij op en dan pas testen

2 jaar geleden

Ik denk een mogelijke ja 😆. Zo begon het bij mij ook vorig jaar 😉

2 jaar geleden

Ons wel even laten weten natuurlijk wat het uiteindelijk is geworden he 😊 ben nu zo razend benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Ons wel even laten weten natuurlijk wat het uiteindelijk is geworden he 😊 ...
Ga ik doen! Ik twijfel nu alleen of ik morgen of zaterdag weer ga testen 🤪 heb er nog 1 liggen, haha...

2 jaar geleden

Als je ook maar heel licht iets ziet ben je zwanger want dat zie je echt alleen als je het hormoon aanmaakt! Dus hopelijk van harte gefeliciteerd 😊

2 jaar geleden

Ik vraag me af of die testen goed zijn 😶 vandaag weer beetje hetzelfde geval als gister. Heel heel licht streepje, maar lijkt weer breder. Ik ga maar een andere test halen voor morgen 🤔 maar ik denk haast dat het gewoon negatief is.

2 jaar geleden

Reactie op MOM-

Ik vraag me af of die testen goed zijn 😶 vandaag weer beetje hetzelfde gev ...
Welke test is dit? Ik gebruik altijd die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Die werken super goed. Heb met die ook nooit last van indrooglijntjes ofzo

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Welke test is dit? Ik gebruik altijd die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Die ...
Telano testen. Zo maar wat besteld op bol.com 😅 dan inderdaad maar bij Kruidvat halen.

2 jaar geleden

Ben wel benieuwd of je nog een test heb gedaan en wat de uitslag is 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Mar0202

Ben wel benieuwd of je nog een test heb gedaan en wat de uitslag is 🙊
Och, ik had de vraag ook nog ergens anders geplaatst en daar gereageerd 🙈 maar de andere test was negatief! Dus deze testen zijn niet erg betrouwbaar zeg maar 😅