13 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb zo 'n uv werend pakje gekocht voor beide kids . Ik vind het ideaal ook voor te spelen in de tuin en het zwemmen.
2 jaar geleden
Hier ook een uv-werend pakje en een uv-werend hoedje, ik vind het ideaal! We laten haar zoveel mogelijk in de schaduw, maar ze gaat met haar loopwagen de hele tuin door en dan is het wel fijn dat alles bedekt is. Hier hebben we een fijn pakje van de Hema en de H&M 😊. We hebben er ook eentje van Beachlife, zijn wat prijziger maar daar hebben we een matching setje van 🥰
2 jaar geleden
Ik heb een UV-werend pak, incl zo'n petje met van die nekflappen gekocht voor onze vakantie in Griekenland. Het scheelt een heleboel extra smeren en risico op verbranden. We zijn er 2 weken geweest en hij heeft volop buiten/in het zwembad gespeeld en nooit ook maar een beetje verbrand. Uitstekende delen uiteraard wel regelmatig royaal ingesmeerd met spf50. Ik vind gewoon een zwembroek veel leuker, maar dit scheelt een hoop gedoe met smeren. En uiteindelijk vind ik het veel belangrijker dat hij later geen huidproblemen krijgt dan dat ie een leuk zwembroekje aan heeft 🤷🏼♀️
Ik heb een pak uit 1 stuk, wat aan de ene kant ideaal is, kruipt niet op en zakt niet af. Aan de andere kant soms ook onhandig. Als ie net in het zwembad ligt en een poepluier heeft bijv. Dan moet het hele (natte) pak weer aan en uit. Ik overweeg voor onze vakantie aan het einde van het jaar dus een zwemshirt en zwembroek
2 jaar geleden
Reactie op FHWH
Gewone kleren in de zon werkt toch ook neem ik aan?
Ik dacht dat het vooral ...
Ja dat werkt natuurlijk, maar niet hetzelfde als UV-werende stof; de naam zegt het al: die is speciaal gemaakt om UV te weren.
Onze zoon draagt het pak alleen met zwemmen... de combi van zon en water maken de kans op verbranden nog groter. Gewoon spelen doet in gewone kleding
2 jaar geleden
Uv werend zwempak als hij gaat spelen in/met water. Ons zoontje heeft ook eczeem en alleen zwembroek gaat ie vaak wel wat krabben.
Gewoon Buitenspelen smeren we hem in en gewone kleding. Insmeren doen we ook op z'n benen waar het pak niet komt overigens. En z'n gezicht en oren natuurlijk