11 Reacties

één jaar geleden

Ja doen ! Meeste zwembaden wijzen je er ook op dat het verplicht is

één jaar geleden

Ik doe dat ook, zeker wel iets omdoen dan zijn ze niet gelijk hulpeloos als ze in het water vallen. Ik gebruik de grote zwemband voor het diepe en vleugeltjes voor het peuterbadje vanaf dat ze zelf kunnen lopen. Vleugeltjes zijn ook verplicht in eigenlijk alle zwembaden als het kind geen zwemdiploma heeft.

één jaar geleden

Hier ook zwembandjes. Ook verplicht bij ons in het zwembad.

één jaar geleden

Puddle jumper hebben wij

één jaar geleden

Yep, ook zwembandjes hier!

één jaar geleden

Zeker doen! Gebruiken we al een tijdje. Nu de puddle jumper. Hij zwemt lekker zelf (uiteraard met ons erbij) en is helemaal trots en blij dat hij zelf kan drijven en ‘zwemmen’ zonder vasthouden

één jaar geleden

Ik heb het niet goed verwoord! Ik wil ook zeker iets gebruiken in het water want zonder lijkt me idd niet verdtandig 😅 Mijn vraag was meer wat jullie doen of deden bij een kindje van twee

één jaar geleden

Wij hebben van die oranje zwembandjes. Zijn gewoon te koop bij de kruidvat. Werken echt top en mijn zoon vind het fantastisch!

één jaar geleden

Zwembandjes hier (22 mnd), gaat heel prima. Geeft meer vrijheid dan zo’n band denk ik. Vooral van een trap t water inlopen is een hit. Maakt haar naar mijn idee ook watervrij omdat ze sneller een beetje meetrappelt in y water. Ik houd haar wel vast in meer / mindere mate

één jaar geleden

Flipper Swimsafe heb ik gekocht mede doordat ons zoontje nu met 2 jaar pas 11kg is en deze gaan goed. Zwemmen was hiermee zoveel leuker voor hem.

één jaar geleden

Hier ook van die oranje zwembandjes sinds hij goed kan lopen. Gaat super!