751 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jeanine93

Oh shit zeg haha. Wel een beetje oké weer vrijgekomen 😉?
Haha ja gelukkig had ik m'n lader bij de hand, dus snel aangesloten zodat ik hem eerst aan en daarna uit kon zetten zodat ik zonder pijn los kon komen. 😂

één jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Dames, ik ben een beetje onzeker; Als ik niet thuis ben krijgt mijn dochte ...
Het líjkt me dat het voldoende is? Misschien een heel rare en stomme gedachte trouwens, maar wordt ze therapeutisch gevoed? Onze meid kan ook zo een grotere fles wegwerken maar met therapeutisch voeden heeft ze aan 100ml zelfs genoeg en doet ze er langer over.

één jaar geleden

Reactie op LIH

Het líjkt me dat het voldoende is? Misschien een heel rare en stomme gedach ...
Oooh sorry ik zie nu dat ik bij het oudste bericht begon en niet met het nieuwste en ik dus alle antwoorden heb gemist 🙈 Ik vond het al gek dat er in 5 dagen geen antwoord was gekomen 😂 Nevermind m’n berichtje dus, haha!

één jaar geleden

Reactie op LIH

Het líjkt me dat het voldoende is? Misschien een heel rare en stomme gedach ...
Nee, dat volgens mij niet. Maar als ik dat thuis doe gaat het bijna net zo hard 🤣

één jaar geleden

Ik moet toegeven dat ik in het vorige deel niet alles heb gelezen dus misschien is het al voorbijgekomen maar is er iemand die D-MER / D-STR heeft? Ik had er nog nooit van gehoord tot onze lactatiekundige erover vertelde. Ik krijg altijd de eerste paar minuten van het voeden enorme irritatie gevoelens, vooral naar m’n partner. Ik moet echt m’n best doen rustig te blijven maar alle geluiden die hij maakt of aanrakingen die hij doet komen zó hard binnen dat ik er echt heel boos om kan worden. Soms ook naar anderen of over iets dat ik lees of zie op tv. Gelukkig nooit naar de baby. Dit is na een paar minuten over en gebeurt alleen tijdens het voeden. Nu we weten dat dit een fysieke reactie op het TSR is geeft me dat wel veel meer rust (fijn dat we niet hoeven te scheiden 😂) maar vervelend is het wel.

één jaar geleden

Reactie op LIH

Ik moet toegeven dat ik in het vorige deel niet alles heb gelezen dus missc ...
Heel interessant! Wat is D-STR? Daar kan ik niks over vinden. Ik weet niet of ik het heb, maar ik vind het wel vaak heftig in het begin en dan voelt het alsof ze me letterlijk leegtrekt

één jaar geleden

Reactie op LIH

Ik moet toegeven dat ik in het vorige deel niet alles heb gelezen dus missc ...
Jep herkenbaar. Ik kan echt heel boos worden tijdens het kolven (fulltime kolver) en krijg enorme jeuk aan mijn botten. Klinkt een beetje gek maar zo voelt het echt. Het wordt ook steeds erger. Het gekke is dat het niet elke kolfbeurt is. Soms heb ik nergens last van

één jaar geleden

Reactie op LIH

Ik moet toegeven dat ik in het vorige deel niet alles heb gelezen dus missc ...
Ooo wat vervelend!! Wel heel fijn dat je nu weet wat het is. Dat relativeert al een beetje!

één jaar geleden

Reactie op WPG

Heel interessant! Wat is D-STR? Daar kan ik niks over vinden. Ik weet niet ...
Sorry ik bedoelde D-TSR (tsr van toeschietreflex neem ik aan 😊)

één jaar geleden

Nieuwe trend, herkenbaar? 🤣

één jaar geleden

Reactie op LIH

Sorry ik bedoelde D-TSR (tsr van toeschietreflex neem ik aan 😊)
Aaah oke, ik dacht dat het misschien 2 verschillende dingen waren😅 maar helemaal duidelijk zo 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Nieuwe trend, herkenbaar? 🤣
Haha geweldig, "mama ook wat in haar mondje terwijl ik drink" 🤪

één jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Nieuwe trend, herkenbaar? 🤣
Ja 🤣

één jaar geleden

Reactie op Xx2021

Haha geweldig, "mama ook wat in haar mondje terwijl ik drink" 🤪
Ik zing vaak tijdens het voeden, en volgens mij vind ze het leuk om mijn lippen en tong te voelen 😂🥰

één jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Nieuwe trend, herkenbaar? 🤣
Ja hier gaat de hand ook alle kanten op, vooral mijn sjaals, nachthemd, tshirt, trui

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat mensen verbaasd, zijn dat je "nog steeds bv geeft"? (4.5 maand inmiddels)

één jaar geleden

Reactie op Maartjesss

Hebben jullie ook dat mensen verbaasd, zijn dat je "nog steeds bv geeft"? ( ...
Een osteopaat die het meerdere keren vroeg. Als eerste bij het maken van een afspraak ‘neem maar een flesje mee’ en daarna bij de afspraak. ‘Maar ze krijgt echt alleen borstvoeding? Helemaal niks anders?’ meerdere keren. Toen was ze net 3 maanden.. is het zo raar? 🤨

één jaar geleden

Ik heb een nieuw record kolven 😆 Kind heeft om 5.30u voor het laatst gedronken, man heeft haar om 8u naar de gastouder gebracht waar ze een flesje kreeg om 8.30u, en ik sliep uit. Beetje te lang hahaha. Dit is voor mij echt heel veel, normaal kolf ik 100-130, met soms een keer max 150ml.

één jaar geleden

Mijn zoontje kan tegenwoordig overdag alleen met de borst in slaap vallen. Volgens mij is het echt zuigbehoefte ipv honger. Nu wilt hij eigenlijk geen speentje. Iemand tips? Ik word er een beetje moedeloos van dat ik de hele dag als fopspeen gebruikt word😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Melissa—

Mijn zoontje kan tegenwoordig overdag alleen met de borst in slaap vallen. ...
En als je, als hij lost met drinken, meteen een speen in duwt? Kan je dan niet voorzichtig overgaan om hem in bed te leggen? Durft hier al eens werken. Dan mag het natuurlijk echt geen honger zijn...