1118 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij willen vanavond even rondje lopen op het strand, Fae mee in de draagdoek. Maar wat moet ik haar nou aantrekken? Romper, broekje, truitje en dan een mutsje of een hoedje? Oh en sokken natuurlijk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op vivje2404

Wij willen vanavond even rondje lopen op het strand, Fae mee in de draagdoe ...
Het koelt vanavond niet mega hard af geloof ik. Ik had laatst met dezelfde temperatuur gewoon in romper maar dan wel sokken. Toen ik het idee had dat ze het wat kouder kreeg, heb ik de draagdoek over haar benen getrokken maar weet niet of dat kan met jou geweven doek?

茅茅n jaar geleden

Reactie op vivje2404

Wij willen vanavond even rondje lopen op het strand, Fae mee in de draagdoe ...
Ik kreeg altijd als richtlijn 1 laagje meer dan jijzelf, zeker op het strand kan wat meer wind staan. Bij twijfel zou ik gewoon een extra laagje (jasje of broekje oid) meenemen voor je dochter.

茅茅n jaar geleden

Hoe doen jullie het met zonnebrand voor jezelf? Voor Rom茅e heb ik Na茂f kids&baby factor 50 lotion, geen witte waas zoals ik in een eerder topic las..馃コ maar als ik haar vast heb dan heeft ze haar mondje regelmatig op m'n schouder o.i.d. beetje sabbelen etc. Wil natuurlijk niet dat ze zonnebrand opsabbelt maar niet insmeren is natuurlijk ook niet goed en anders krijgt ze andere "troep" zonnebrand op haar huidje van mij.. 馃槄 Misschien stel ik me aan. Haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op vivje2404

Wij willen vanavond even rondje lopen op het strand, Fae mee in de draagdoe ...
Zou laagjes doen, gisteren stond er behoorlijk veel wind en had ik haar naar mijn mening eigenlijk te koud gekleed 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Xx2021

Hoe doen jullie het met zonnebrand voor jezelf? Voor Rom茅e heb ik Na茂f kids ...
Ik vind dit ook lastig! Precies hetzelfde hier, maar heb besloten dat ik liever heb dat ze een beetje opsabbelt dan een verband handje heeft. Dus ik probeer het maar uit mijn hoofd te zetten 馃槵

茅茅n jaar geleden

Is jullie kindje ook nog een beetje bleek tussen neus en lippen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Xx2021

Hoe doen jullie het met zonnebrand voor jezelf? Voor Rom茅e heb ik Na茂f kids ...
Hydrofiel eronder

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Is jullie kindje ook nog een beetje bleek tussen neus en lippen?
Hoe bedoel je juist?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Iris_x

Hoe bedoel je juist?
Nou, onze dochter is soms wat bleek rondom haar mondje. Zo bedoel ik, haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Iris_x

Hoe bedoel je juist?
Heeft mijn zoontje ook af en toe

茅茅n jaar geleden

Reactie op Dane247

Hydrofiel eronder
Maar natuurlijk!! Nooit aan gedacht. 馃槄 Bedankt!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Xx2021

Maar natuurlijk!! Nooit aan gedacht. 馃槄 Bedankt!
Mom brains! We zijn hier om elkaar te steunen ook al loop je zelf vast in je gedachte 馃槂

茅茅n jaar geleden

Onze zoon, 5,5w oud, maakt ontzettend veel geluidjes als hij slaapt. Ik ben zelfs een lastige slaper en sliep voor zijn geboorte zo goed als altijd met oordopjes. Dat kan nu natuurlijk niet meer. Ik hoor elk geluidje en slaap dus heel slecht als hij naast mij ligt. Om die reden slaapt mijn vriend geregeld op de bank met de baby in de box zodat ik enkele uren goed kan slapen. Deze situatie is natuurlijk niet houdbaar. Ik ben dus aan het overwegen de baby in zijn ledikant te leggen op zijn eigen kamer ipv in de co-sleeper. De richtlijnen van kind&gezin zijn echter dat ze tot 6maand bij ons moeten liggen. Wat is jullie visie daar op? Ik durf hem niet zo goed op zijn eigen kamer leggen... We hebben een hele goede babyfoon met camera btw. Na zijn voeding rond 5u leg ik hem vaak al in zijn ledikant in zijn kamer met de babyfoon en slaap ik zelf nog enkele uurtjes. Als ik die opzet hoor ik minder de kleine geluidjes en enkel echt gehuil.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Onze zoon, 5,5w oud, maakt ontzettend veel geluidjes als hij slaapt. Ik ben ...
Herkenbaar... wij hebben onze zoon met 6 weken op zijn eigen kamer gelegd. Was even spannend, maar hij en wij slapen nu een stuk beter!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Avdpee

Onze zoon, 5,5w oud, maakt ontzettend veel geluidjes als hij slaapt. Ik ben ...
Heel herkenbaar! Ik ben ook een lichte slaper en slaap ook altijd met oordoppen in. Zelfs toen ik nog geen relatie had en alleen sliep of als mijn vriend een nachtje weg was en ik dus alleen was. Onze dochter slaapt naast mij in de co-sleeper en maakt ook veel geluidjes in haar slaap. De eerste week na haar geboorte durfde ik niet met oordoppen te slapen, bang dat ik haar niet zou horen. De tweede week heb ik 1 oordop in gedaan en vervolgens ben ik weer met beide oordoppen gaan slapen. Ik hoor haar echt wel als ze me nodig heeft, zelfs nog voordat ze echt gaat huilen. Doe waar jij je goed bij voelt, zolang je zelf maar weer wat meer slaap krijgt is het goed. Of dat nou is dat jij met oordoppen gaat slapen of je kindje op de babykamer.. Je kindje heeft niets aan een moeder die heel slecht slaapt terwijl daar op een simpele manier verbetering in aangebracht kan komen. 馃檪

茅茅n jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Is jullie kindje ook nog een beetje bleek tussen neus en lippen?
Onze dochter heeft een blauwige ringbaard als ze heel erg moe is. Onze andere kinderen hadden dat ook. Is jouw dochter dan ook vermoeid?

茅茅n jaar geleden

Reactie op JYB

Onze dochter heeft een blauwige ringbaard als ze heel erg moe is. Onze an ...
Ja zoiets idd! Lijkt dus normaal? 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op JYB

Onze dochter heeft een blauwige ringbaard als ze heel erg moe is. Onze an ...
Dat herken ik ook, Rom茅e heeft dat ook soms. Ik had dat nog niet gelinkt aan vermoeidheid eigenlijk, dacht dat het met het drinken (borstvoeding) te maken had.. ga er eens op letten!

茅茅n jaar geleden

Hoeveel weegt jullie kindje nu? Ik was laatst floaten met mijn dochter en met 6 weken zat ze al op 5100 gram. Ze is geboren met 3100 馃槹. Het lijkt wel heel snel toe te nemen.