816 Reacties

5 maanden geleden

Heo begon bij jullie kindjes de waterpokken? Hier lichte koorts rond de 38,0 en kleine rode stipjes op de buik, wel veel stipjes. Hoop dat het geen waterpokken zijn!

5 maanden geleden

Advies gevraagd: wat doen jullie aan naar buiten om de beentjes warm te houden? Voor kort buiten zijn of in de buggy met voetenzak gebruik ik haar winterjas, maar soms wil ze erop uit en zijn haar benen wel erg koud. Ik twijfel een skipak aan te schaffen of een fleece overall. Ik weet alleen niet wat aan te raden is, is een skipak misschien te? Of een fleece overal juist net niet? Wat doen jullie?

5 maanden geleden

Reactie op hilde32

Advies gevraagd: wat doen jullie aan naar buiten om de beentjes warm te hou ...
Ik denk dat ik maar maillots ga kopen. Kunnen de 'sokken' ook niet meer uit in huis of op de opvang. Tegen de nattigheid misschien een regenbroekje of -pakje die snel aan/uit kan

5 maanden geleden

Wij hebben een winterjas met een losse ski broek.

5 maanden geleden

Hoe doen jullie dit? We hebben nu nog 1 slaapje. Tot 2 max 3 uur. De ruk naar 19:00 is echt lang. Na 17.30 zijn we echt aan het rekken. Iemand tips? Eerder naar bed betekent dat ze midden in de nacht wakker is en niet meer slaapt

5 maanden geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Hoe doen jullie dit? We hebben nu nog 1 slaapje. Tot 2 max 3 uur. De ruk na ...
Van 14.00/15.00 tot 19.00 is te lang bedoel je? Wat zijn de tijden

5 maanden geleden

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontje sochtends nog honger heeft na 1 boterham. Maar hij krijgt redelijk snel wat fruit daarna en 2 boterhammen voor de lunch. 3 boterhammen lijkt me voldoende voor zo鈥檔 kleintje.

5 maanden geleden

Reactie op Juuuuulll

Van 14.00/15.00 tot 19.00 is te lang bedoel je? Wat zijn de tijden
Ze gaat nu heel af en toe nog om 09.30 naar bed ong een uurtje meestal en dan rond 12.00 tot een uur of 14.00. Rond 17:30 begint ze dan moe te worden

5 maanden geleden

Reactie op Sophie starmom2

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontj ...
Hier 2 boterhammen. Meer krijg ik er ook echt niet in. Dan nog 2 fruitmomenten en een keer een snackje

5 maanden geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Ze gaat nu heel af en toe nog om 09.30 naar bed ong een uurtje meestal en d ...
Dan slaapt ze tot 10.30 en dan anderhalf uur later om 12.00 uur weer naar bed. Je zou die van 12.00 uur kunnen verlaten naar 13.00? Kijken of ze dan tot wat later slaapt Kan het zijn dat ze toch nog vaker 2 slaapjes nodig heeft?

5 maanden geleden

Reactie op Sophie starmom2

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontj ...
Ons motto is: wij bepalen wat ze eet, zij bepaalt hoeveel. Soms is dat een paar happen en soms enorm veel. Zolang ze niet de hele dag koekjes eet, maar gewoon veel fruit, groente en andere gezonde dingen is er niks aan de hand

5 maanden geleden

Reactie op Pluis01

Ons motto is: wij bepalen wat ze eet, zij bepaalt hoeveel. Soms is dat een ...
Hetzelfde hier..zolang het gezonde dingen zijn, mag ze zoveel eten als ze wil.

5 maanden geleden

Ik wil graag een oppas, maar ook iemand die bijvoorbeeld overdag de hele dag kan oppassen een soort nanny maar dan als enkel oppas. Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel haha! Aangezien ik de opvang echt verschikkelijk vind en die kleine na 6 maanden nog niet gewend is wil ik wat anders gaan proberen, gastouder is geen optie want manlief heeft vroeger nare ervaringen gehad ( is in de garage gezet door zijn gastouder als die moest huilen, buren hebben op een gegeven moment hulp ingeschakeld) Een oppas lijkt me een optie, maar ken niemand in de omgeving. Weet iemand toevallig waar je een betrouwbare oppas kunt vinden? Zijn daar ook platforms voor? Hoor het graag! 馃グ

5 maanden geleden

Gastouder aan huis?

5 maanden geleden

Reactie op Sophie starmom2

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontj ...
Hier 2 boterhammen smorgens met melk. Of pap. Fruit tussendoor. Smiddags nog 2 plakken brood. Na het slapen een snack of fruit. Net wat er is. En avondeten met ons mee.

5 maanden geleden

Reactie op Sophie starmom2

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontj ...
Hij ontbijt met 3 boterhammen en krijgt 3 boterhammen voor de lunch. Fruit, koekje en soms een paar pepernoten tussendoor

5 maanden geleden

Hebben jullie kindjes ook nog steeds zo vaak koude handjes?

5 maanden geleden

Reactie op Sophie starmom2

Wat eten jullie kindjes nu op een dag? Wij hebben het idee dat ons zoontj ...
Hier eet ze in de ochtend Brinta pap met fruit erin, dan om 10:00 uur kleine snack (rijstwafel), om 12:00 uur lunch met 2 a 3 boterhammen, om 16:00 uur krijgt ze fruit. En rond 17:30/18:00 krijgt ze avondeten. Ze eet hier gewoon met de pot mee. En daarna vaak nog een klein bakje yoghurt.

5 maanden geleden

Reactie op Fennx3

Hebben jullie kindjes ook nog steeds zo vaak koude handjes?
Nu wel weer sinds een weekje! Denk dat het komt door het weer

5 maanden geleden

Reactie op Ab itsme

Hij ontbijt met 3 boterhammen en krijgt 3 boterhammen voor de lunch. Fruit, ...
Ik wilde laatst ook een pepernoot geven, maar lijkt me zo hard?馃槀 Krijgt hij dat makkelijk weg?