43 Reacties

één jaar geleden

De jongste is nu net 5 maanden en ik ben nu net zwanger van nummer 4 😅

één jaar geleden

Wij hebben tussen onze kids nummer 2 en 3 wel wat meer tijd genomen dan tussen 1 en 2. Ook qua lichamelijk herstel merkte ik dat dit prettiger was. Ze zijn nu 5 maanden, 2,5 en bijna 4.

één jaar geleden

Ps. Qua kids, het is altijd zwaar als ze jong zijn. We "wilden" (voor zover dat gaat natuurlijk) ze graag wel kort op elkaar, want hadden zoiets van "we zitten nu toch middenin de tropenjaren en anders willen we geen derde meer".

één jaar geleden

Wij willen zeker nog een derde maar absoluut niet op korte termijn 😅 haha

één jaar geleden

Wij hebben een peuter van bijna 2,5 jaar en een baby van 5 maanden. Ondanks dat ik het soms pittig vind zeg ik nu niet dat ik nooit meer een derde zou willen. Alhoewel ik op de moeilijke momenten echt denk, dit is mijn laatste baby haha. We gaan zien hoe het loopt.

één jaar geleden

Hier komt geen derde 🤭

één jaar geleden

Nope nope nope noooope

één jaar geleden

Ik wil heel graag nog een 2e, maar niet nu al. Over een jaartje ofzo hoop ik weer zwanger te zijn

één jaar geleden

Bij ons kriebelde het al erg snel weer. Daarom hebben wij vanaf het begin geen anticonceptie gebruikt, het was dan ook gelijk raak.. Mijn zoon is nu bijna 6 maanden en ik ben nu 15 weken zwanger. Lichamelijk is het zwaar maar het lijkt me genieten om straks twee kleintjes zo dicht bij elkaar op te kunnen laten groeien!

één jaar geleden

Tussen 1 en 2 zit net geen 1.5 jaar. Toen ik van nr2 beviel, hij lag nog nat en vies bij me, zei ik al, ik wil nog een keer. Ik vind zwanger zijn heeerlijk. 2 makkelijke bevallingen gehad. 2e zwangerschap was wel zwaar, met hele pijnlijke bekken vanaf het eerste trimester. Maar dat had ook te maken met dat ik tussen 1 en 2 nog een miskraam heb gehad met 11+ weken. Maar partner wil niet zegtie 🥺😔

één jaar geleden

Reactie op lauralala

Hier komt geen derde 🤭
Hoe weet je dat zo zeker?

één jaar geleden

Nee 🙈 Initieel wou ik geen kindjes, partner wel. Uiteindelijk toch voor gegaan en ben er blij mee maar ik wil ook gewoon mijn lichaam en tijd voor mezelf terug. Ga dit alles niet nog eens willen meemaken.. ik haatte ook het deel 'zwanger' zijn. Niet owv de kwaaltjes want die had ik amper maar ik miste men sportieve zelve. Ik schaamde me ook om mn zwangere lijf. Er zijn geen foto's van en de laatste anderhalve maand (wanneer je dus eindelijk zag dat ik zwanger was) kwam ik nergens muv op men werk omdat het moest. ik wou zelfs niet naar de supermarkt 🤐 Als de kleine naar de crèche gaat ga ik weer vollop proberen sporten zoals voor de zwangerschap en hopelijk krijg ik zo mn lichaam terug en kan ik me weer mezelf voelen 🙌

één jaar geleden

Ja heel graag! Maar over een jaartje

één jaar geleden

Heeeeel graag, ik hoop dat het ons nog een keer gegund is. Maar wel pas over een jaar of 3. Tot die tijd fulltime genieten van mijn droom van een zoon ❤️🥰

één jaar geleden

Ik zou heel graag ooit een tweede willen, maar voel op dit moment geen ruimte voor iemand anders dan onze dochter. Kan me op dit moment ook bijna niet voorstellen ooit zoveel van een volgende te houden (hoewel dat ongetwijfeld wel zo zal zijn). En vind het zo’n gek idee dat deze dame dan niet meer ons kleintje zou zijn maar juist de grote zus. Heb zelf geen broers of zussen dus geen ervaring op dat vlak. Dus tot we de wens weer sterk gaan voelen, blijft het nog even bij een (voor zover we hier überhaupt iets in te willen hebben). Maar het lijkt me prachtig er twee te mogen hebben, zeker ook omdat ik zelf alleen was.

één jaar geleden

Onze oudste dochter is deze week 4j geworden, de middenste is deze week 2,5j geworden en Ibe is volgende week 5 maanden. Het is heftig maar heb ze liever kort op elkaar dan dat we helemaal uit die kleine kids fase zijn en terug opnieuw beginnen

één jaar geleden

Nee, zeker niet. Hebben nu 1 dochter, en zo is het goed.

één jaar geleden

Hier komt er niet nog een (als het goed is). De oudste is nu 9, 2e is 5 en 3e is vandaag 5 maanden. Ben erg blij met mijn 3 meiden Mocht mijn man nog heel graag willen zeg ik geen nee, maar verwacht dat niet. Hij vond 1 kindje ook al prima.

één jaar geleden

Ik zou het heeeel graag willen (dochtertje is nu 5,5 maand) zou het echt geweldig vinden nog een kleintje erbij 🤭 maar met manlief valt er geen discussie over te voeren.. 😂

één jaar geleden

Hier komt geen kind meer erbij. Ik heb 2 kinderen en vind dat genoeg.