43 Reacties

één jaar geleden

Wanneer mijn dochtertje 4 is ga ik proberen voor een tweede (als het gegund is natuurlijk en anders is 1 ook helemaal prima🥰). Daarna is het klaar, wil ook nog ruimte hebben voor mezelf en mijn verloofde. En tot die tijd lekker genieten met z'n drieën🤗.

één jaar geleden

Nope, 2 is genoeg! Wij hebben een dochter van 7 jaar en een baby zoon van 5 maanden ... Is genoeg 😁

één jaar geleden

Reactie op Jada-xo

Hoe weet je dat zo zeker?
Twee is genoeg! Handen vol aan 🤗 vind het ook onpraktisch 🤭

één jaar geleden

Ik wil zo graag een tweede kindje! Alleen helaas een te kleine woning voor een tweede. Daarnaast mag ik pas na een jaar aan de tweede beginnen ivm keizersnede

één jaar geleden

Ik zou zeker nog wel een kindje willen, misschien zelfs 2 als het ons gegund is. Alleen als ik zie hoe intensief het nu al is met 1 kindje, ben ik benieuwd hoe dat ooit gaat lukken. 😱 Weet wel dat ieder kindje anders is, maar mijn aandacht gaat nu volledig naar onze kleine meid. Hoe moet dat met meer kinderen.. Desondanks willen mijn man en ik dolgraag een groter gezin en gezien onze leeftijd, zullen we daar ook niet al te lang meer mee wachten (wel minstens een jaar ivm keizersnede). Ik denk dat we als het moment daar is er wel een weg in vinden. Het zal zwaar zijn de eerste jaren, maar ook weer heel mooi 🥰 Daarna zullen ze ook veel aan elkaar hebben.

één jaar geleden

Ik denk wel dat een derde kindje anders is dan een tweede, of zeg ik nu gekke dingen? 😋

één jaar geleden

Reactie op Jada-xo

Ik denk wel dat een derde kindje anders is dan een tweede, of zeg ik nu gek ...
Ookal zijn onze 3 kids over het algemeen makkelijk en slapen ze prima, 3 kids hebben is toch wel next level (vinden wij). Vooral in de babyfase.

één jaar geleden

Wij merken weinig verschil met 2 of 3 kinderen. Maar goed ook, want nummer 4 komt er ook al aan haha.

één jaar geleden

Als het ons gegund is zou ik graag voor een 2e gaan proberen als de 1e 1 jaar is. Moet het hier alleen nog met mijn man over hebben 🤣🫢

één jaar geleden

Onze dochter is bijna 5,5 maand en ik zou heel graag over een tijd voor een tweede willen gaan, maar mijn man wil dat niet.

één jaar geleden

Reactie op M-lon

Onze dochter is bijna 5,5 maand en ik zou heel graag over een tijd voor een ...
Oef, dat is super lastig. Ik hoop echt voor je dat hij nog wat bijdraait

één jaar geleden

Hier komt geen tweede de zwangerschap was ellendig (tot 20 weken extreme zwangerschapmisselijkheid) daarna zwangerschapsvergiftiging spoedkeizersnede nee het was geen pretje. Wel een prachtige dochter gekregen en super verliefd op maar een tweede ik moet er niet aan denken 🙈🙈🙈 Vroeger wel hoor maar deze krijgen duurde al 7 jaar 😅😅😅❤️

één jaar geleden

Reactie op Loeskv

Hier komt geen tweede de zwangerschap was ellendig (tot 20 weken extreme zw ...
Ik heb het zelfde. Of nouja, ik wil geen tweede. Zeer zware bevalling en ik houd eigenlijk wel van de rust in huis met maar 1kind. Vriendlief denkt er anders over 😅 vind dat wel lastig.

één jaar geleden

Reactie op Jada-xo

Oef, dat is super lastig. Ik hoop echt voor je dat hij nog wat bijdraait
Dat hoop ik ook. Misschien als ze haar eerste verjaardag heeft gehad. 🤷🏻

één jaar geleden

Aaaaaaaaaa😱

één jaar geleden

Wij zouden dolgraag nog een tweede en een derde kindje willen als het ons gegund is, maar momenteel hebben we echt meer dan onze handen vol aan ons dochtertje van 6 maanden, dus ik vind t wel spannend hoe dat dan zou moeten met een tweede erbij, laat staan een derde 😅. Heel dubbel. We wachten in ieder tot ze ruim een jaar is voor we het weer gaan proberen.

één jaar geleden

Tussen nr 1 en 2 zit 2 jaar leeftijdsverschil. Dit is voor ons perfect! Was vooral blij dat tijdens de laatste loodjes, de oudste zelf de trap op en af kon en een stukje kon lopen als het nodig was. Dus als het aan mij ligt, volgend jaar zomer proberen voor nr 3 😋

één jaar geleden

Ons eerste kindje is nu bijna zes maanden en wij zouden in de toekomst nog wel graag een tweede kindje willen. Maar even los van het feit dat ik ze niet te dicht op elkaar wil, vraag ik me oprecht af of mijn bekkenbodem het wel overleeft om nu alweer zwanger te zijn… Ik heb nog regelmatig dat ik toch flink mijn best moet doen om geen druppel te verliezen als ik nies ofzo. Tijdens de zwangerschap totaal geen last gehad van mijn bekken, maar na de bevalling is het een slappe bedoening terwijl ik toch netjes mijn oefeningen doe vanaf week 1. Meer die dit herkennen?

één jaar geleden

Reactie op Sann172

Ons eerste kindje is nu bijna zes maanden en wij zouden in de toekomst nog ...
Ja ik ook! Heb het ook als ik echt hard moet lachen dat ik het een beetje laat lopen, zo erg. Ook af en toe nog enorme last van mijn liezen en idd tijdens mijn zwangerschap totaal geen bekkenproblemen gehad. Ik vraag me dus ook vaak af of mijn bekkenbodem het wel zal redden een tweede keer 🥲

één jaar geleden

Reactie op Anya01

Ik heb het zelfde. Of nouja, ik wil geen tweede. Zeer zware bevalling en ik ...
Ik snap dat dat wel lastig is. Mijn man is al een stuk ouder en heeft al een zoon van 18 dus voor hem was onze meid een cadeautje en zoals hij het zei als jij kinderen wilt zal ik er zijn het is niet mijn lichaam en ik ben al blij dat die ene gelukt is 🤣