1726 Reacties

2 jaar geleden

Vandaag even met mn broertje gebeld, hij heeft het zwaar met het overlijden van onze mama drie weken terug. Zou zo graag al z'n verdriet weg willen nemen! Zelf ook verdriet, maar komt meer in golven. Morgen ga ik weer een paar dagen naar m'n pa, even kijken hoe hij zich redt.

2 jaar geleden

Vandaag ben ik weer eens naar de winkel geweest. Ik moest nog een paar baby spulletjes hebben, volgens mij hebben we nu (bijna) alles. En daarna nog even naar de appie. Ik heb over alles ruim een uur gedaan, zo langzaam loop ik, en als ik niet oplet en ook maar iets te snel ga of te lang door komen die vaginale steken. Dus ook in de appie super traag, af en toe een pauze de opa’s en oma’s met een rollator halen me in. En serieus, al die mensen achter je die maar staan te zuchten en te steunen, die je voorbij stuiven en een boze blik geven. Echt hoor, ik had het ook graag anders gewild mensen. Ik was redelijk trots dat ik mijn eten voor vanavond in de supermarkt heb gekocht, maar dan al die reacties 😔😔 ik doe t niet expres 😔

2 jaar geleden

Reactie op vivje2404

Vandaag ben ik weer eens naar de winkel geweest. Ik moest nog een paar baby ...
Als ze je aankijken vervolgens een keer extra aan je buik zitten en een hele grote glimlach teruggeven. Dat is de grootste middelvinger die je die klagende mensen kunt geven

2 jaar geleden

Stiekem toch een hele dag gewerkt ondanks dat ik halve dagen in de ziektewet zit... werd vanochtend al gebeld omdat er nog dingen voor de examenklassen geregeld moest worden, wat echt niet kon wachten. En s middags leerlingbesprekingen waar ik beloofd had bij te zijn, zodat ik alles netjes af zou ronden voor het verlof. 3x raden wie morgen op haar thuiswerk ochtend alleen de zaken doet die echt moeten (zoals gesprek met ouders) en verder gewoon "vrij" heeft. Ik sta meteen weer op uitbarsten hier...

2 jaar geleden

Morgen al weer naar huis na een weekje Tenerife. Heerlijk om even niets te moeten. Merk het ook heel erg aan de hoeveelheid harde buiken en mijn reacties richting mijn vriend. Helemaal zen. Valt wel op dat die buik echt een attractie is. Mensen kijken en durven echt te staren. Als ik het zwembad uitloop valt het ook stil en kijkt iedereen hoe ik die pens het water uit sjor. Lekker ongemakkelijk..

2 jaar geleden

Reactie op Bobo96

Morgen al weer naar huis na een weekje Tenerife. Heerlijk om even niets te ...
Dit had ik ook op Gran Canaria.. was gewoon asociaal soms 😅 moest echt mn best doen om niet te vragen KAN JE HET ZIEN 🤣

2 jaar geleden

Reactie op JNF-mes

Dit had ik ook op Gran Canaria.. was gewoon asociaal soms 😅 moest echt mn ...
Hahaha vreeeselijk. Ik staar gewoon terug totdat zij zich ongemakkelijk voelen. Ik voel me beter, zij waarschijnlijk niet 👌. Zitten hier ook all inclusive dus ik loop de hele dag te eten. Heb net mijn 3e hamburger naar binnen geschoven terwijl ik een mevrouw strak aankeek want die kon haar veroordelende blik niet verbergen🤣🤣

2 jaar geleden

Te horen gekregen dat er wat te weinig vruchtwater is.. morgen wordt de afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis ingepland voor begin volgende week voor een extra controle. De eerste 20 weken waren wat onzeker vanwege genetische problemen in de familie. Nadat alles goed leek te zijn en ik beweging begon te voelen begon ik me wat te ontspannen en sinds een paar weken voelde ik dat ik pas echt kon genieten van de zwangerschap. Ook al hoeft dit niks te zijn om me zorgen over te maken weet ik dat ik het hele weekend ga letten op alle bewegingen omdat ik meteen moet bellen als ik denk wat minder beweging te voelen. Wat een domper 😔

2 jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Vandaag even met mn broertje gebeld, hij heeft het zwaar met het overlijden ...
Gecondoleerd!! Dat zal een heftige tijd zijn voor jullie. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!! 😘💫

2 jaar geleden

Vandaag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Nu genieten van mijn verlof 🤰😴

2 jaar geleden

Reactie op LIH

Te horen gekregen dat er wat te weinig vruchtwater is.. morgen wordt de afs ...
Sterkte. Probeer wat afleiding te zoeken dit weekend. Hopelijk volgende week goed nieuws 🙏🏻

2 jaar geleden

Vandaag heb ik… de datum van de keizersnede te horen gekregen. Mits de kleine zichzelf niet eerder meldt. En vandaag de geboorte bedankjes alvast besteld. Kunnen we die op ons gemak alvast klaarmaken.

2 jaar geleden

Reactie op BlissfulMara

Vandaag even met mn broertje gebeld, hij heeft het zwaar met het overlijden ...
Ach 😘

2 jaar geleden

Vandaag heb ik me kwaad lopen maken tegen mezelf omwille van een opmerking van de buurvrouw. Ik kom thuis van boodschappen doen, staat mevrouw in haar deurgat mij al de ganse tijd aan te gapen. Vraagt ze uiteindelijk wanneer ik moet bevallen. Ik antwoord haar dat ik waarschijnlijk half juni moet bevallen. Zegt ze terug: "Amai, dan loop je er ook wel veel te zwaar bij." Ik loop nochtans prima op curve. En ook al was ik te "zwaar", dan nog ben je toch niet zo onbeleefd. Ik ben zo boos op mezelf dat ik niks geantwoord heb. Ik deed gewoon alsof ik haar niet hoorde en ben naar binnen gegaan.

2 jaar geleden

Vandaag heb ik een groeiecho gehad met 32 weken. Ze liepen al een half uur uit, maar op die manier ook zo behandeld daar. Dan kijk je er toch naar uit om je kleine te kunnen zien, nou niet dus. Dat was even snel/snel metingen maken en we mochten weer gaan. Niet eens het hartje mogen horen, niks! Wrijft ze met een noodgang over mijn litteken heen van een operatie die ik tijdens m'n zwangerschap heb gehad, dus ik zeg nog: auw! Kwam volgens haar door m'n spieren.. Nee!! Dat komt door mijn litteken van m'n operatie! Echt, ik kan wel janken

2 jaar geleden

Te horen gekregen dat mijn fijne Peugeotje afgekeurd is voor de apk en dat een reparatie bijna duurder is dan een nieuwe auto.. ik moet even heel hard huilen daarom! Zit sowieso al 2 dagen niet zo lekker in mn vel en had gehoopt mn auto zo weer op te kunnen halen. God wat baal ik hiervan! Afijn er zijn ergere dingen op de wereld, maar hiervan wordt ik even verdrietig. De komst van ons lieve kindje brengt ook de nodige kosten met zich mee. Dus dit qua geld kunnen we er eigenlijk niet bij hebben 🥺🥺

2 jaar geleden

Te horen gekregen dat mijn fijne Peugeotje afgekeurd is voor de apk en dat ...
Oh dat is idd om te janken. Zou ook een traantje laten als mijn Pandaatje niet meer door de keuring kwam🙈

2 jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Oh dat is idd om te janken. Zou ook een traantje laten als mijn Pandaatje n ...
Hihi.. er is gelukkig wel weer een nieuwe auto in beeld! De neef van mijn man (daar is de garage van) had vandaag tijd om op zoek te gaan naar een nieuw tweedehandsje en t wordt er stuk beter op! Mooi kleurtje nieuwer model van mn oude Peugeot eennnnn een optie voor de iso fix in te klikken! Dus eigenlijk heeft mijn verdriet plaats gemaakt voor blijdschap. 😍

2 jaar geleden

Vandaag ben ik gewoon misselijk van de vermoeidheid 😐

2 jaar geleden

Reactie op Poppybloem

Vandaag ben ik gewoon misselijk van de vermoeidheid 😐
Tik m aan, girlfriend🙋‍♀️