1345 Reacties

één jaar geleden

Na een avondje uit gisteren met mijn man, vandaag gewoon tot 8 uit kunnen slapen 😍 heerlijk

één jaar geleden

Gisteren was mijn eerste werkdag en mijn man was thuis met Fae. Eerlijk is eerlijk, het was op zich fijn om te praten met andere mensen en om niet mama te zijn. Verder had ik geen tijd om Fae te missen omdat het zo ontzettend druk was. Er waren blijkbaar 5 nieuwe kleuters in de klas en de een na de ander begon te huilen, vond iets eng, wou zijn eten niet eten, vond die ene druif vies, wilde perse alleen maar die ene auto hebben, moet voor de zoveelste keer naar de wc en durft niet alleen. En dan het geluid…. Zoveel geluid, zoooveeeeeel geluid. Ik heb zelf geen lesgegeven, maar heb gewoon een beetje meegedraaid en was aan het einde van de dag kapot. Thuis ging het super, Fae heeft alle flesjes gedronken en mijn man was helemaal happy. Fae heeft toen ik thuis kwam nog even flink gedronken, de laatste fles wild ze niet meer, maar gelukkig was de tiet was. Ik was helemaal gesloopt dus ik ben uiteindelijk om 22.00 naar bed gekropen in de hoop lekker te slapen. Tuurlijk niet, mevrouw vond het nodig om de mama-tijd in de nacht in te halen. Wat dus betekend, drinken, sabbelen en alleen op mama in slaap vallen. Helemaal top. En dan vandaag. Op zich gewoon een blije baby hoor. Maar man, ik mocht helemaal niks. Ik mocht haar niet eens naast me leggen en ernaast gaan zitten. Nee, vasthouden, vasthouden, vasthouden. Verlatingsangst? Kind ligt nu op bed, mijn eerste keer vandaag dat dit lukt. Ik ben kapot. Zo geen zin in volgende week 😭😢

één jaar geleden

Vandaag ben ik kapot. Gister een dagje met familie. Ik was al geen voorstander om vroeg te gaan maar heb me over laten halen. Kind allebei de slaapjes niet in bed. Eerste 20 minuten in de auto, tweede slaapje 5 (!) uur later in kinderwagen. Overprikkeld kind en dat hebben we vannacht gemerkt. Overprikkeld+ verkouden + doorkomende boventanden. Ieder uur gezien vannacht. Fijn ook met 23 weken zwanger en al zware bekkenklachten na zo'n dag. Vandaag knalt deze mama en weer wat ritme in, daar gaan we allemaal het lekkerste op 👌🏻

één jaar geleden

Vandaag de slaapkamers van mijn twee (bijna puber) zonen opgeruimd/spullen uitgezocht🥲 Twee flinke vuilniszakken en een grote doos oud papier verder, maar die zijn in ieder geval weer klaar😅 Wat een bende kunnen ze hebben (lees: weggedrukt in elke lade of kastje die dicht kan)🤣 Nou, tot zover mijn rustige zondag 🫣

één jaar geleden

Mijn man is dit weekend thuis met de kleine omdat ik werk, en doet dus ipv vers fruit telkens zakjes van Ellas Kitchen. Net ala groentehapje ook weer. Dan wil ik er wat van zeggen, wordt ie naar want hij voelt zich alsof hij het niet goed doet. Dat is het niet, maar we hebben allemaal vers fruit en groente liggen, geef dat kind daar wat van... Ook, aan de andere kant, ik ben vandaag te moe om er teveel van te vinden.

één jaar geleden

De slaapkamer van onze dochter verduisterd zodat ze eindelijk kan gaan oefenen met op haar eigen kamer slapen… zo benieuwd hoe dat gaat! Kijk ook echt wel weer uit naar savonds in bed chillen met een boekje en gewoon tegen elkaar kunnen praten zonder bang te zijn dat onze dochter wakker wordt 🙈 Sidenote: ze kon niet op haar eigen kamer omdat de kamer te licht was, we zouden in december verhuizen maar kunnen tot oplevering van onze nieuwe woning toch overbruggen in ons huidige huis tot april dus dan toch maar iets bedacht om toch de kamer te verduisteren (gordijnen hadden de kopers liever niet) en dat is gelukt met folie! Is wel permanent donker nu, maar goed gaat toch om slechts 3/4 maanden en het is toch winter 😛

één jaar geleden

Blijkbaar is er rond 8 maanden weer een slaapregressie... Wat een ramp zeg. Als je even diep ademhaalt omdat je de ene regressie overleeft hebt, zit je al weer in de volgende

één jaar geleden

Vandaag het ledikantje op de laagste stand gezet omdat onze meid van 7 maanden zich er aan optrok en ging staan en dus continu over de rand hing. Man man man, waar blijft de tijd 🥺

één jaar geleden

Reactie op G17

Vandaag het ledikantje op de laagste stand gezet omdat onze meid van 7 maan ...
I mean🤣🤣

één jaar geleden

Vandaag duimt mijn zoon ineens… op zijn grote teen 🤣

één jaar geleden

Reactie op G17

I mean🤣🤣
Niet vervelend bedoeld, maar oppassen met dat gordijn koord.... daar kunnen vreselijke dingen mee gebeuren, en ja dat gebeurd helaas.....

één jaar geleden

Reactie op Marieke-95

Niet vervelend bedoeld, maar oppassen met dat gordijn koord.... daar kunnen ...
Dit! Tijdje geleden nog een kindje geweest die zichzelf daar aan heeft opgehangen (niet bewust natuurlijk)😓

één jaar geleden

Vandaag heb ik, na 3 dagen in de zorg en vandaag een kantoordag met overleggen en projecten, een 3/4 pot ben&jerrys opgegeten toen ik thuis kwam en naast spijt heb ik nu knallende koppijn van de suiker 😆🥲 Maar het was lekker hahaha

één jaar geleden

Vandaag eindelijk voor het eerst tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik het niet fijn vind dat ze mijn zoon probeerd te pakken terwijl ik net 1 voet over de drempel heb. Geen problemen mee dat ze hem pakt, maar even 5 minuten rustig binnen komen en acclimatiseren is wel gewrnst

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Vandaag eindelijk voor het eerst tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ik het ...
Zo irritant dit

één jaar geleden

Reactie op Chef Lissocat

Zo irritant dit
Ja echt vreselijk. 'Maar hij wordt wel eenkennig zo'. Nee dat is ook een stukje normale ontwikkeling op deze leeftijd, het is juist slecht als ze niet ergens een beetje eenkennig worden

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Ja echt vreselijk. 'Maar hij wordt wel eenkennig zo'. Nee dat is ook een st ...
Echt he.

één jaar geleden

Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld.. net de kinderwagen omgebouwd. 😥 Kind vindt het wél leuk volgens mij.

één jaar geleden

Reactie op Xx2021

Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld.. net de kinderwagen omgebouwd. 😥 K ...
Enkele dagen geleden ook gedaan hier. De newborn seat van de eetstoel hadden we la veranderd. Nu is het officieel geen kleine baby meer 😟

één jaar geleden

Een baby die nog slaapt terwijl het over enkelen minuten al 9u is 👀 Normaal is die wakker om 7. Erg blij dat ik niet hoef te werken en hij niet naar het kdv moet vandaag, beiden uitslapen 🤗