1012 Reacties

één jaar geleden

Ik heb vandaag mijn spiraal laten plaatsen en tot mijn verbazing heb ik er helemaal niks van gevoeld 😁😁😁

één jaar geleden

Vandaag heb ik een mannetje wat maar 2 slaapjes van 45 min heeft gedaan maar alleen maar vrolijk & wakker is 😅 ik denk leg ‘m in de box met de muziekmobiel maar hij heeft hele verhalen tegen de diertjes hahaha

één jaar geleden

Traantje gelaten van gtst aflevering vanavond. Met de gedachte dat het gespeeld is. Echt super zielig.🥲

één jaar geleden

Reactie op MammyToBe

Traantje gelaten van gtst aflevering vanavond. Met de gedachte dat het gesp ...
Het stond hier maandag toevallig aan (kijk nooit) en gister en vandaag ook gekeken. Manman wat heb ik gehuild. Mooi dat ze het verhaal spelen

één jaar geleden

Reactie op MammyToBe

Traantje gelaten van gtst aflevering vanavond. Met de gedachte dat het gesp ...
Ja je bent niet de enige.. deze dagen x op x aan het huilen door de verhaallijn die ze spelen. Lig je dan met je dochter in je armen te huilen en haar extra te knuffelen.. gelukkig is papa net zo dus waren een lekker stel hier..

één jaar geleden

Vandaag zijn we naar het consultatiebureau geweest en heeft onze dochter haar eerste prikje gehad 😔

één jaar geleden

Aan het kolven voor een ander kindje. Geeft even weer wat nieuwe motivatie om door te gaan

één jaar geleden

Mijn draagconsult gehad en m’n dochter voor het eerst in de draagzak gehad! Na 10 minuten viel ze in slaap.. ❤️ nu blijven oefenen en zelf vertrouwen krijgen om het te blijven doen. Tijdens het om doen huilt ze en dat maakt mij onzeker maar het is voor ons allebei een kwestie van wennen natuurlijk

één jaar geleden

Reactie op hilde32

Mijn draagconsult gehad en m’n dochter voor het eerst in de draagzak gehad! ...
Wat fijn dat het heeft geholpen! Zeker volhouden, het gaat je zoveel vrijheid bieden!

één jaar geleden

Vandaag snap ik echt even niets van m'n dochter. 😢 Huilen want honger.. 5 min drinken en dan krijsen en dus niet meer drinken, maar ze heeft wel duidelijk nog honger. M'n borsten zijn nog vol zat, ik begrijp het niet. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Ik heb vandaag behoorlijk wat geld uitgegeven in de primark 😅 Ik had een limiet gekregen, maar daar ben ik dus overheen gegaan. Tja, dat krijg je als papa niet mee gaat 🤣 En Fae heeft geholpen, ik heb namelijk overal over overlegd en zij was het met mijn eens dat bijna alle jurken mooi waren.

één jaar geleden

Gebroken nachten én ongesteld zijn. Wat een verschrikkelijke combinatie zeg.

één jaar geleden

Een zoon die van 22-5.15 doorsliep ☺️

één jaar geleden

Geen idee meer wat mijn dochter plaagt en hoe we er vanaf komen. Iets zit haar dwars maar wat? Om 7 uur 's avonds gaat ze netjes slapen. Dan na de avondvoeding van een uur of 11 is ze weer gigantisch gaan kreunen. Tot half 2 mee bezig geweest. Uiteindelijk maar nog een keer laten drinken. Toen heeft ze even rustig geslapen, tot half 5. Maar nu is het al weer kreunen en trappelen. Handen in het haar. Gebroken nachten door voedingen zijn prima. Maar iedere keer nachten van 3 a 4 uur slaap zijn toch niet normaal? En we hadden de krampjespiek toch gehad moeten hebben, waarom word het dan niet minder? Godzijdank zit er af en toe een goede nacht tussen dat we een beetje bij kunnen tanken, maar ik weet het echt niet meer. Het is ook niet gewoon een beetje kreunen, je ziet echt dat ze ergens last van heeft. Wat is het toch dat haar zo plaagt?

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Ik heb vandaag behoorlijk wat geld uitgegeven in de primark 😅 Ik had een l ...
Nu al samenspannen tegen papa... 🤪

één jaar geleden

Reactie op BijDeMolen

Geen idee meer wat mijn dochter plaagt en hoe we er vanaf komen. Iets zit h ...
Die 3 a 4u zijn hier nog steeds standaard, hoor... Onze zoon is 9w. Vannacht was een uitzondering, 22-5u. Normaal is het 22-2 ongeveer en dan om 5/6u weer.

één jaar geleden

Reactie op BijDeMolen

Geen idee meer wat mijn dochter plaagt en hoe we er vanaf komen. Iets zit h ...
Fae komt nog steeds om de 4 uur in de nacht, soms om de 3. Ze is nu 11 weken. Tis eerder een uitzondering als ze niet zou komen.

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Fae komt nog steeds om de 4 uur in de nacht, soms om de 3. Ze is nu 11 weke ...
Oh maar dat zou me ook niet zo veel uitmaken. Ze hoeft van mij niet door te slapen (hoewel ik niet klaag als het wel gebeurt xD), de nachtvoedingen zijn geen probleem. Maar 3 a 4 uur slaap bij elkaar opgeteld in totaal vind ik zo weinig 🙈 vooral door het kreunen en trappelen. Je ziet gewoon dat haar wat dwars zit, zo sneu.

één jaar geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh maar dat zou me ook niet zo veel uitmaken. Ze hoeft van mij niet door te ...
Ja die nachten ken ik ook, kan niks anders zeggen dan dat die zwaar zijn. Rede voor een extra dutje overdag 😜 Misschien een hele volle buik? Even een beetje fietsen, helpt hier soms. Verder helpt anders liggen nog wel eens. Nu ligt Fae al vaker naast me, maar soms helpt echt alleen op me en soms helpt alleen naast me.

één jaar geleden

Vandaag naar Spanje gevlogen! Meisje deed het zo goed ❤️