1345 Reacties

één jaar geleden

Kind komt snachts/savonds weer om de 4uur😵 weer even wennen....

één jaar geleden

Vannacht eindelijk weer zonder kind tussenin geslapen! Gewoon na laatste voeding in dr bedje gelegd en eruit gehaald als ze kwam, daarna weer terug. Mn lijf voelt gelukkig al veel minder als overreden door een vrachtwagen😅

één jaar geleden

Vandaag een baby die helemaal niet lekker is. Vannacht wilde hij ook alleen boven op mij slapen en nergens anders. Dus ik heb bij elkaar gesprokkeld 3 uur geslapen. Vandaag maar thuis gebleven van t werk, want ik zag de bui al hangen. Ook zijn 1e dutje nu doet hij boven op mij en nergens anders. Hopelijk zakt de koorts snel en voelt hij zich weer meer zichzelf

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Vandaag een baby die helemaal niet lekker is. Vannacht wilde hij ook alleen ...
Beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Vandaag een baby die helemaal niet lekker is. Vannacht wilde hij ook alleen ...
Hele brutale vraag, maar wat vond jouw werkgever ervan dat jij dus thuisblijft voor je zieke kind? Ik heb gisteren namelijk hetzelfde gehad. Oh en beterschap natuurlijk.

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Hele brutale vraag, maar wat vond jouw werkgever ervan dat jij dus thuisbli ...
Deze keer heb ik gewoon mijzelf ziek gemeld eigenlijk 🙊. Maar voor de vakantie ben ik een dag thuus gebleven, omdat Ivar zo benauwd was. Toen vertelde de roostermaker dat ik mijn teamleider even moest vragen voor zorgverlof, maar dat dit enkel een formaliteit was en ik lekker voor mijn kindje moest gaan zorgen. Vanuit de directie dagen daarna alleen maar hele lieve vragen gehad of het allemaal weer beter ging en dat het zo lastig was he om als ouder je kind ziek te zien. Reageerde ze bij jou niet zo prettig?

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Deze keer heb ik gewoon mijzelf ziek gemeld eigenlijk 🙊. Maar voor de vaka ...
Oh wauw, dat klinkt zoveel beter. Nee, mijn directeur zei dat dit een dingetje was, want het is geen ziekmelding. Ik kreeg te horen dat het normaal is in het ouderschap dat je achtervang regelt. Deze keer kon hij het wegschrijven op verlof. Maar mijn man en ik moeten bespreken hoe we dit in de toekomst gaan doen. Dus dat. Wij hebben geen mensen om onze dochter op te vangen behalve de vaste dagen op het kdv. Dus de volgende keer wordt het dan maar een eigen ziekmelding. Ook ben ik nu best bang voor de reactie op dat ik niet kan komen op studiedagen die niet op mijn werkdag vallen (vallen altijd op di en do en dan ben ik vrij).

één jaar geleden

Reactie op Avdpee

Enkele dagen geleden ook gedaan hier. De newborn seat van de eetstoel hadde ...
Stom hé.. geen kleine baby meer. Het gaat veel te snel allemaal. 😢

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oh wauw, dat klinkt zoveel beter. Nee, mijn directeur zei dat dit een ding ...
Oh serieus? Wat een stomme reactie. Je hebt overigens volgens je cao gewoon recht op zorgverlof. Geen idee hoeveel het in het po is, maar vo is 2 weken. Verder is het makkelijk gezegd dat je een ziek kind bij iemand anders achter moet laten. Dat ga ik zelf dus ook echt niet doen als het niet hoeft. Voor studiedagen moet je ook even goed je cao uitpluizen. Ik ben op disndag vrij en kreeg al te horen of ik niet gewoon bij alle vergaderingen digitaal wilde aansluiten. Waarop ik duidelijk gezegd heb dat vrij ook echt vrij betekend en ik die dag heb om lekker met mijn kind door te brengen. Ze komen overigens nooit meer zeiken nu 😅 Hoe vervelend ook (en zeker als het niet in je aard zit) zorg dat je goed weet waar je recht op hebt mbt cao en ga daar op je strepen staan. Ze kunnen en mogen je niks maken, want het staat vast dat je daar recht op hebt

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Oh serieus? Wat een stomme reactie. Je hebt overigens volgens je cao gewoon ...
Oh, dan ga ik dat over de studiedagen nog even uitzoeken. Heb al heel dat cao zitten doorzoeken naar die zorgverlof, op langdurig na dus niks over gevonden. Nu ligt die vraag bij het hrm. Maar studiedagen heb ik nog niet nagekeken. Straks gelijk maar doen. Altijd fijn om nee te zeggen in het sfeertje van het po waar je altijd van iedereen ja hoort.. 😅

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oh, dan ga ik dat over de studiedagen nog even uitzoeken. Heb al heel dat c ...
Bij mijn man vinden ze het ook allemaal niet zo erg. Ook het vo. Misschien ligt het aan het po 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oh, dan ga ik dat over de studiedagen nog even uitzoeken. Heb al heel dat c ...
Ik heb net even snel voor je gekeken bij de po raad en kan dit zo vinden

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Ik heb net even snel voor je gekeken bij de po raad en kan dit zo vinden
Ooh thx!! Misschien is ff kijken bij de po raad sneller 😅

één jaar geleden

Oke waarom slaapt die kleine man noooit langer dan 30 min bij opa&oma. Al 2,5 maand is dit iedere oppasbeurt zo ik wordt gek 🤯 wie zit er straks thuis met een overstuur kind jaja ik. Sorry voor het klagen maar ik wordt helemaal gek hiervan

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Oke waarom slaapt die kleine man noooit langer dan 30 min bij opa&oma. ...
Hier ook een kindje dat op de opvang niet langer dan 30 min slaapt sinds 1,5 maand. Daarvoor sliep hij wel gewoon 1,5 uur ook daar. Geen idee waardoor het komt en we hebben al veel geprobeerd

één jaar geleden

Reactie op vivje2404

Oh, dan ga ik dat over de studiedagen nog even uitzoeken. Heb al heel dat c ...
Hier zijn studiedagen opgenomen in mijn normjaartaak, waardoor ik dus verplicht ben om te komen ook al is het niet op m'n werkdagen. Daar kun je ook nog even naar kijken!

één jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Hier zijn studiedagen opgenomen in mijn normjaartaak, waardoor ik dus verpl ...
Oh goeie Word dan alsnog een echte zoektocht, want bij ons staat alles echt overal en nergens. Ik hoop oprecht niet dat dat bij ons ook zo is. Want dan heb ik echt een probleem qua opvang.

één jaar geleden

Reactie op Ab itsme

Hier ook een kindje dat op de opvang niet langer dan 30 min slaapt sinds 1, ...
Is toch gek? Bij ons slaapt tie altijd prima of naja altijd je begrijpt me. En gisteren voor het eerst bij mn moeder geslapen was ik er wel bij maar sliep ook 1,5 uur. En vandaag weer niet bij opa& oma 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Joanne1234

Oke waarom slaapt die kleine man noooit langer dan 30 min bij opa&oma. ...
Onze baby slaapt op de opvang ook erg weinig. Het valt me wel op dat hij dit compenseert op dagen dat hij thuis is. Doet nu thuis slaapjes van 2,5u in de voormiddag en ook nog een 90min in de namiddag waar dat voor hij naar de opvang begon te gaan max 45min/dutke was. Bij thuiskomst om 16.30 slaapt hij ook altijd nog een half uurtje in de box en gaat al rond 18u/18.30 naar bed op kdv-dagen.

één jaar geleden

Reactie op Avdpee

Onze baby slaapt op de opvang ook erg weinig. Het valt me wel op dat hij di ...
Mmm. Maar hoeveel dagen gaat je kindje na de opvang? Dit is 1dag in de week maar namelijk..