1261 Reacties

9 maanden geleden

Vannacht doorgeslapen 馃帀 Zij van 19.30 tot 6, ik van 23 tot 6 馃ス Zo fijn begin van de vakantie, zeker na zo'n mega drukke laatst werkdag馃憣

9 maanden geleden

Even zo een reactie op R22X aangezien dit een nieuw topic deel is kan ik niet direct op je bericht reageren. 馃檭 We hebben het lopen afgelopen twee weken wel gestimuleerd. Rom茅e liep al vanaf februari zoiets langs de tafel en bank etc. Sjeesde al een tijdje achter de looprollator/poef/speelgoedmand, alles waar ze achter kon lopen ging ze mee vandoor. En ze durfde twee weken geleden voor het eerst los te staan. Toen ben ik ook met haar aan de hand gaan lopen, eerst met twee handjes vast en later met maar 茅茅n handje vast. En nu gister ging ze in ene zelf los lopen. 馃槂

9 maanden geleden

Vandaag de bruiloft van een goede vriendin, kind gaat voor het eerst logeren wat ik best wel een beetje spannend vind. Niet dat het niet goed zal gaan, daar twijfel ik geen moment aan want ik heb alle vertrouwen in opa&oma. Maar vannacht werd ze ook om de haverklap miepend wakker.. hopelijk valt het mee vannacht en slaapt ze een beetje ok茅! 馃檲

9 maanden geleden

Reactie op Xx2021

Even zo een reactie op R22X aangezien dit een nieuw topic deel is kan ik ni ...
Echt zo cool!

9 maanden geleden

Vandqag voor t eerst naar de kapper geweest, gister begon hij met lopen door de woonkamer, m'n kleine jongen word groot

9 maanden geleden

Vandaag heb ik even een dag voot mezelf. Vent is met kind naar open dag van Feyenoord en ik heb straks een personeelsbbq. Tis best bizar stil zo in huis 馃槄

9 maanden geleden

Gadverdamme. Kind zat een slak op te eten 馃あ

9 maanden geleden

Gisteren met vrienden naar Gentse feesten. Opa en oma passen op. Vandaag last minute besloten nog een dagje met z鈥檔 twee te blijven en een Airbnb geboekt. Heerlijk ff extra dag samen, als vanouds 馃槉

9 maanden geleden

Reactie op Bobo96

Gadverdamme. Kind zat een slak op te eten 馃あ
Mmm escargotje 馃ぃ

9 maanden geleden

Vandaag heb ik een nachtlang projectielbraken van Leia overleefd. Gelukkig stopte ze met spugen rond 9u vanmorgen, was wel vrolijk maar tussendoor ook jengelen, niks eten, weinig drinken. Kind heeft inclusief nachtluier vandaag 3 halve plasluiers gehad 馃ゲ Nu ligt ze weer lekker in bed, hoop dat ik niet weer wakker wordt vannacht van braakgeluiden en dat 谩lles dan onder zit....

9 maanden geleden

Reactie op Chef Lissocat

Vandaag heb ik een nachtlang projectielbraken van Leia overleefd. Gelukkig ...
Agh arm schaapje 馃ゲ

9 maanden geleden

Mmm escargotje 馃ぃ
Ja lekker hoor. Vers uit de tuin馃憣

9 maanden geleden

Reactie op Bobo96

Agh arm schaapje 馃ゲ
Ja, zieltje. Ze was echt zo zielig! Hadden dr tussenin gelegd op een handdoek en hydrofiel. Eindstand; Om 9 draaide was 2 met ons beddengoed, nadat er 4 handdoek, 11 hydrofiels, 3 rompers en een slaapzak gewassen waren馃檲

9 maanden geleden

Reactie op Bobo96

Ja lekker hoor. Vers uit de tuin馃憣
Lekker biologisch hahq

9 maanden geleden

Reactie op Chef Lissocat

Ja, zieltje. Ze was echt zo zielig! Hadden dr tussenin gelegd op een handd ...
Pittig nachtje dus馃檲. Hopelijk was het maar 1 nachtje.. Voor iedereen

9 maanden geleden

Reactie op Bobo96

Pittig nachtje dus馃檲. Hopelijk was het maar 1 nachtje.. Voor iedereen
馃珷馃珷

9 maanden geleden

Reactie op Chef Lissocat

Vandaag heb ik een nachtlang projectielbraken van Leia overleefd. Gelukkig ...
Ahh wat zielig 馃様! Duimen dat het vannacht goed gaat en ze weer snel de oude is!

9 maanden geleden

Ohhhh net klapt de kleine schat met zijn mondje op de tafelrand. Tand door zijn lipje met veel bloed 馃槩馃槩 zo zielig! Zullen nog wel heeel veel van dit soort momenten komen 馃槄

9 maanden geleden

Ohhhh net klapt de kleine schat met zijn mondje op de tafelrand. Tand door ...
Och toetie 馃檲 Leia zat pas met het randje van de mand onderin de kinderwagen te spelen, die kan naar beneden en klapt dan wert omhoog - tegen dr lip aan 馃ゲ Kind heb een week een blauwe lip gehad hahaha

9 maanden geleden

Reactie op Chef Lissocat

Och toetie 馃檲 Leia zat pas met het randje van de mand onderin de kinderwage ...
Ach! Wat een klunsjes zijn het toch nog he! 馃槄馃ゲ