16 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben het hier al gedaan (5,5 maand) ze vind het fantastisch! Ze is mega nieuwsgierig altijd, dus vind het heerlijk dat ze wat meer kan zien🥰

één jaar geleden

Gisteren! Baby is nu 24 weken! Lag echt krap in de bak.

één jaar geleden

Bij de oudste had ik t regelmatig met 4.5 mnd al, wel bijna helemaal tot helemaal liggend hoor (met een paar klipjes kon ik de oude kinderwagen ombouwen naar zitje of ligbak) de jongste is nu net 5mnd, maar die vindt de ligbak nog prima. Dus laat m nog ff zo, hij heeft ook genoeg plek

één jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Bij de oudste had ik t regelmatig met 4.5 mnd al, wel bijna helemaal tot he ...
Ja hier is ze nu 6 maanden, maar past nog maar net in de bak, maar ze is weel fijner en kleiner dan de oudste. Die moest echt met 5.5 maand in t zitje. Maar is ook nog niet optimaal voor de rug toch?

één jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Ja hier is ze nu 6 maanden, maar past nog maar net in de bak, maar ze is we ...
Ja precies. Maar het zitje kun je meestal ook terug uit kiepen. Dat ze nog steeds liggen. Maar toch zien ze dan meer, omdat het zitje minder diep is als de ligbak. Bij de vorige kinderwagen was de ligbak ook echt lang, super fijne wagen. Nu heb ik een Bugaboo donkey. Ook kei fijn, maar heb nog steeds spijt dat ik die andere heb weggedaan

één jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ja precies. Maar het zitje kun je meestal ook terug uit kiepen. Dat ze nog ...
Ja dat is zeker waar, dan gewoon ligstand gebruiken. In december dan toch maar zitje meenemen ipv de bak, dan is ze 7 maanden haha 🙈 doen we het nu nog rondom huis nog met de bak. Wij hebben een duo wagen, dus kan de oudste nu nog in het zitje onderin haha.

één jaar geleden

Vorige week gedaan met 5,5 maand. Vind ze veeel leuker! Gewoon wat meer in de lig stand gezet omdat ze nog niet kan zitten

één jaar geleden

Wij hebben na 6m nog steeds de bak in gebuik en ben ook niet meteen van plan dat te veranderen 🙈 ik ga regelmatig wel eens een dagje weg met onze kleine man en dan kan hij ook echt goed slapen in de kinderwagen. Nu is het ook wel zou dat wij de ligging van de bak recht kunnen zetten, dus kan hij even goed zitten in de bak als het nodig is 😁 super handig!

één jaar geleden

Met 4,5 maand al gedaan omdat mijn mannetje gewoon echt te groot was voor de bak😅 Nu met wandelen doe ik het zitgedeelte ook gewoon iets in de ligstand

één jaar geleden

Reactie op Aw94

Wij hebben na 6m nog steeds de bak in gebuik en ben ook niet meteen van pla ...
Ja hier is ze ook 6 maanden idd en vind het voor haar comfortabeler slapen dan de zitting plat

één jaar geleden

Sinds dit weekend, nog net geen 6 maanden. Paste niet meer in de bak en wilde ook graag dingen zien

één jaar geleden

Ze zit met de voetenzak er denk nog best warm bij!

één jaar geleden

Wij hebben dat gedaan bij 4.5 maanden!

één jaar geleden

Die van ons zit er al ff op, ik geloof met 4,5 maand al... Ze ging steeds huilen met plat liggen dus wandelen ging niet heel relaxt meer

één jaar geleden

Vanaf 6 maanden, ze past nog makkelijk in de kinderwagenbak dus wilde het zolang mogelijk uitstellen maar mevrouw werd veeeelste nieuwsgierig. Zetten hem wel in ligstand.

één jaar geleden

5 mnd in de ligstand ;)