32 Reacties

5 maanden geleden

Ik lees graag mee, hier precies hetzelfde. Mijn zoon is vandaag 1 geworden maar wij gaan 9 juni vieren. Ik wil ook geen kleine speelgoed ivm grotere broer.

5 maanden geleden

Wij hebben deze blokken als groter cadeau gedaan waar mensen konden voor bijleggen en een watertafel van step2 kregen we van haar meter en is ze zo blij mee.

5 maanden geleden

Voor mijn zoontje had ik in gedachte een loopauto/scooter, maar ben bang dat zijn oudere zus er mee gaat spelen 😅

5 maanden geleden

Reactie op Mellemeis

Wij hebben deze blokken als groter cadeau gedaan waar mensen konden voor bi ...
En deze kreeg ze van haar meter de ene keer is er water in de andere keer de smartmax speelgoedjes erbij en dit weekend ga ik speelrijst kleuren dan kan die er ook in met schepjes en potjes erbij.

5 maanden geleden

Heb je al een keukentje? Wordt bij ons door iedereen veel mee gespeeld

5 maanden geleden

Reactie op Mellemeis

Wij hebben deze blokken als groter cadeau gedaan waar mensen konden voor bi ...
Waar heb je die blokken vandaan 🤩

5 maanden geleden

Wij hebben deze gegeven. Picknick water en zand tafel

5 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Waar heb je die blokken vandaan 🤩
VikingChoice helaas duurde de levering wel erg lang ipv 1 dag.

5 maanden geleden

Wij hebben samen gelegd voor een speelhuisje, een schommelpaard en een keukentje voor binnen

5 maanden geleden

Een buiten speelhuis voor samen met grote zus doen wij als groot cadeau! 🎁

5 maanden geleden

Fietsstoel Blokken die hier al eerder genoemd zijn (geweldige dingen) Tuinhuis met glijbaan en schommel

5 maanden geleden

Wij hebben deze besteld voor ons zoontje!

5 maanden geleden

Ja de kleine is er wel nog te klein voor maar uiteindelijk is het wel leuk, een (mini) trampoline?

5 maanden geleden

Wij wilde ook een wat ‘duurder’ cadeau maar gezien we ook een dochter van 3 hebben is er inprincipe al genoeg haha. We hebben nu gekozen voor stapelstenen van Stapelstein! 💗

5 maanden geleden

Wij gaan een zandbsk geven

5 maanden geleden

Water/zand tafel Leertoren voor bij het aanrecht Speel keukentje Binnen klimtoestel Opvouwbaar klimtoestel van Lil monkey voor in de tuin misschien een optie? Wij geven de Lil Monkey klimb and slide, was in de aanbieding bij de Lidl voor een leuke prijs.

5 maanden geleden

Reactie op Mellemeis

En deze kreeg ze van haar meter de ene keer is er water in de andere keer d ...
Waar koop je die!?

5 maanden geleden

Reactie op Rox18636627

Waar koop je die!?
Is van step2 . Staat toevallig in reclame bij bol ;)

5 maanden geleden

Wij hebben een watertafel gekocht

5 maanden geleden

Misschien een dagje uit? Herinneringen maken is ook een mooi cadeau! En het is duur genoeg, kan de familie mooi sponsoren!