Hoi! Onze kindjes worden al bijna 1 jaar!😮
Nu hebben wij in huis al zoveel speelgoed van z'n oudere broer, en wil ik liever niet op z'n verjaardag nog meer van hetzelfde speelgoed krijgen. Ik zou graag een wat groter cadeau geven en dan vragen of de visite daar wat aan bij wil dragen. Maar wat? Een speeltoestel past niet in de tuin, een loopfiets hebben we al van z'n grote broer.... Wie heeft het perfecte cadeau idee? 😄
Ik lees graag mee, hier precies hetzelfde. Mijn zoon is vandaag 1 geworden maar wij gaan 9 juni vieren. Ik wil ook geen kleine speelgoed ivm grotere broer.
Wij hebben deze blokken als groter cadeau gedaan waar mensen konden voor bijleggen en een watertafel van step2 kregen we van haar meter en is ze zo blij mee.
Wij hebben deze blokken als groter cadeau gedaan waar mensen konden voor bi ...
En deze kreeg ze van haar meter de ene keer is er water in de andere keer de smartmax speelgoedjes erbij en dit weekend ga ik speelrijst kleuren dan kan die er ook in met schepjes en potjes erbij.
Wij wilde ook een wat ‘duurder’ cadeau maar gezien we ook een dochter van 3 hebben is er inprincipe al genoeg haha. We hebben nu gekozen voor stapelstenen van Stapelstein! 💗
Water/zand tafel
Leertoren voor bij het aanrecht
Speel keukentje
Binnen klimtoestel
Opvouwbaar klimtoestel van Lil monkey voor in de tuin misschien een optie? Wij geven de Lil Monkey klimb and slide, was in de aanbieding bij de Lidl voor een leuke prijs.