9 Reacties

5 maanden geleden

Mijn kleine schommelt of 2 slaapjes en laat naar bed of 1 slaapje en vroeg naar bed. We leggen er weinig druk achter en ik volg hem per dag in wat hij op dat moment nodig heeft 🥰

5 maanden geleden

Hier ook met 12 maanden overgegaan. Ging super makkelijk. Vaak 7 uur wakker en rond 12 naar bed tot 14. Dan rond 18:30 naar boven en slaapt rond 19:00 Hij lijkt soms om 10:00 al wel wat moe maar redt het goed tot 12 uur. We lunchen dus wel al 11:30 maar hij slaapt opeens ‘s nachts ook zoveel beter dus blijkbaar was hij er echt aantoe 😱

5 maanden geleden

Hier net 1 jaar en hij is in de ochtend tussen 06.30 en 07.30 wakker. Gaat 10.30 weer slapen en slaapt dan tot 13.15/14.00. En blijft dan wakker en gaat 18.30 de nacht in. Hij redt dit prima! Wij doen dit nu ongeveer een maandje zo nadat hij steeds zijn middagslaap ging weigeren.

5 maanden geleden

Wij merkte hier ook dat als hij ‘s ochtends te lang sliep, ‘s middags niet meer wilde slapen. Hier rond 6u wakker, 09:30 dus max 25min slapen, en dan van 12:30-14:30u. Rond 19u weer naar bed. Gaat top zo!

5 maanden geleden

Ik zou ochtenddutje 30 min ipv uur doen. Is hier zoveel verschil! Ze heeft nog wel 2 dutjes nodig, maar zo slaapt ze smifdags en savonds wel goed.

5 maanden geleden

Wij hebben geen ritme en volgen ons zoontje. Als hij vroeg wakker is (7.00) dan heeft hij meestal twee slaapjes op een dag. Is hij later wakker dan is dat vaak maar een slaapje. Lengte van de slaapjes varieert ook van 1 uur tot 3 uur, waarbij als er een tweede slaapje is dit altijd max een uur is.

5 maanden geleden

Hier juist andersom. Slaapt opeens 1-1,5 uur ‘s morgens En ‘s middags 1,5-2 uur Kunnen dus nergens heen ☹️🤣

5 maanden geleden

Hier juist andersom. Slaapt opeens 1-1,5 uur ‘s morgens En ‘s middags 1,5- ...
Haha hier ook, soms.wel eens 2 keer 2 uur. Ik zou zeggen, geniet lekker even van veel tijd voor jezelf! Het is zo weer tijd voor een volgende fase haha!

4 maanden geleden

Ik ben deze week over gegaan op 1 slaapje. Haar dag was net te kort voor 2 dutjes. Dus nu mag ze 1 lange doen ipv 2 korte. Werkt heel goed hier.