17 Reacties

13 dagen geleden

O ja het is ook geen honger want fles geven helpt ook niet

13 dagen geleden

Hoe ziet de dag er overdag uit?

13 dagen geleden

Jouw verhaal komt overeen met die van mij. Sorry, geen tips. Maar lees wel graag mee voor tips.

13 dagen geleden

Je geeft aan sinds ongeveer een maand, met 9 maand is er een slaapregressie en dat kan wel 6 weken duren... wellicht speelt dat mee?

13 dagen geleden

Hier precies t zelfde!!.. vanaf 9 maanden ook.. geen tips voor je helaas.. ze is nu bijna 11 maanden en het is nog steeds.. leg haar elke avond in bed maar als het niet lukt gewoon bij ons.. ze huilt echt tot snikkend toe en dat wil ik niet elke x voor haar

13 dagen geleden

Reactie op Talliej88

Hier precies t zelfde!!.. vanaf 9 maanden ook.. geen tips voor je helaas.. ...
Zou het dan toch een fase zijn?

13 dagen geleden

Reactie op chantal66138

Zou het dan toch een fase zijn?
Ik denk het.. ik maak me er ook niet meer zo druk om.. wat ik eerst wel deed omdat ze altijd gewoon in dr eigen bed sliep.. ik denk nu het is nou eenmaal zo.. hopelijk word t snel beter

13 dagen geleden

Reactie op LoLo27

Hoe ziet de dag er overdag uit?
07:00-07:30 wakker worden, schone luier 07:30-08:00 fles 08:00-10:00 verzorging, spelen, kroelen 10:00 fruit eten 10:30 slaapje 11:00/11:30 meestal wordt hij al snel wakker 12:30 broodje eten 13:00 tot 14:30 ongeveer spelen 14:30 tot ongeveer 16:00 slaapje 17:00 avond eten 18:45 in bad 19:00 bed ritueel, laatste fles en tandenpoetsen En normaal ging hij dan gewoon slapen tot de volgende dag en nu dus niet meer

13 dagen geleden

Reactie op chantal66138

07:00-07:30 wakker worden, schone luier 07:30-08:00 fles 08:00-10:00 verz ...
Over gaan op 2 slaapjes, dat is een week heel pittig maar bij mij gaat ineens alles voorbeeldig

12 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Over gaan op 2 slaapjes, dat is een week heel pittig maar bij mij gaat ine ...
Dat zit ze toch al? Misschien wat kortere wakkertijd voor 1e slaapje, volgens 2-3-4-ritme?

12 dagen geleden

Het feit dat er niks aan de hand is wanneer je hem bij je neemt lijkt mij een duidelijk signaal van behoefte aan nabijheid. Lijkt me sterk dat dit iets te maken heeft met het schema overdag. En tja, dat ie eerst goed sliep en nou niet is ook niet vreemd toch. Ze ontwikkelen steeds meer, zijn steeds meer bewust van dingen. Er gebeurt veel in dat koppie. Gewoon lekker bij je nemen als je het mij vraagt. Hij heeft je ff wat meer nodig nu. Komt wel weer goed. Je doet echt niks verkeerd. ❤️

12 dagen geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Dat zit ze toch al? Misschien wat kortere wakkertijd voor 1e slaapje, volg ...
Oeps, verkeerd gelezen! Inderdaad!

12 dagen geleden

Bij ons is dit ook het geval. Soms helpt het om naast zijn bedje te gaan zitten en zijn handje te pakken. Na een kwartier slaapt hij weer. Als hij echt overstuur is pak ik hem bij ons in bed. Ze zijn nog zo klein en hebben ons nog nodig. Hoe frustrerend het soms ook is.. Ik geniet stiekem wel van de momentjes samen 💗

10 dagen geleden

Reactie op Lau_2203

Het feit dat er niks aan de hand is wanneer je hem bij je neemt lijkt mij e ...
Ja dat doe ik zeker! Maar ik ben bang dat als ik daar iedere keer aan toe geef hij helemaal niet meer in zijn eigen bed gaat slapen 🙈

10 dagen geleden

Reactie op chantal66138

Ja dat doe ik zeker! Maar ik ben bang dat als ik daar iedere keer aan toe g ...
Gewoon blijven proberen en kijken hoe het gaat. Er komt vanzelf een moment dat hij zich weer veilig genoeg voelt om lekker in z’n eigen bed te slapen. Gaan de slaapjes overdag in zijn eigen bed wel goed?

10 dagen geleden

Onze kleine slaapt ook al denk ruim een maand weer tussen ons in. Daarvoor wel fases gehad dat het wel goed ging in bed maar nu even niet. Ik denk maar zo ik vind het ook saai alleen in bed en vind het ook fijn als m’n partner naast me ligt. Waarom moeten die kleintjes altijd zo persee in hun eigen bed slapen. Ze willen gewoon graag liefde en nabijheid ervaren en geef ze eens ongelijk. Mijn dochter van 4 slaapt ondertussen wel in dr eigen bed maar we zitten alsnog wel elke avond 30-45 min naast dr tot ze slaapt. Anders valt ze zo verdrietig en slaap en dat vinden we niet fijn.

10 dagen geleden

Reactie op elise534

Onze kleine slaapt ook al denk ruim een maand weer tussen ons in. Daarvoor ...
Sorry niet echt tips dus maar meer even om te relativeren😊. Misschien dat het je helpt. Ik probeer dr gewoon eens in de zoveel weken weer in dr eigen bed. Gaat ze huilen dan hop weer lekker tussen pappa en mamma in. Seksen kan ook op de bank als ik de energie nog heb 🤣🤣🫢