14 Reacties

3 maanden geleden

Oh nee he.. niet weer een slaapregressie 😵😵😵

3 maanden geleden

Note: ze slaapt wel bijna de hele nacht nu door nu ze geen tut meer in heeft?

3 maanden geleden

Hier ook een uur bezig vanavond. Normaal max 10’minuten. Dit is al enkele dagen zo. Lijkt ook kiezen te krijgen, lijkt opeens gigantisch veel te leren & probeert te lopen, dusja…… heeeeetttttt issss een fucking faaaseee 😔😔😔😔 https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-14-maanden/ https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-14-maanden/?srsltid=AfmBOoriGWip9flCfAFin4XzrOnc7BVS3Ys4fmLh1hyHPr98gBqUbI2d

3 maanden geleden

Hier ook een uur bezig vanavond. Normaal max 10’minuten. Dit is al enkele d ...
Mijn hemel.. echt he hoe snel die ontwikkeling ineens gaat! Ik vind het ook niet gek als het weer een slaapregressie zou zijn maar jeetje.. wat pittig. Ook voor die kleine natuurlijk. Het is 9u en m'n partner is nog steeds bezig. (Onze meid heet ook Luca :))

3 maanden geleden

Mensen zullen wel denken heb je haar weer met haar schema🤣🤣 maar ja er is idd een slaapregressie rond de 15 maanden

3 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Oh nee he.. niet weer een slaapregressie 😵😵😵
En met 18 maanden 2 jaar en 3 jaar😅😅

3 maanden geleden

Sprong 9 hallooo 🙃 hier ook lastiger hoor, heeft vandaag het lopen echt goed uitgevonden er komen 4 kiezen tegelijk door en zit dus in de sprong. Spreekt ineens andere klanken uit, genoeg gaande 🙈

3 maanden geleden

Reactie op LINN93

Mijn hemel.. echt he hoe snel die ontwikkeling ineens gaat! Ik vind het ook ...
Ahhhh Luca 🩷 lieve naam voor een meisje! Ja het is pittig voor die kleine maar die denkt er morgen niet meer in, mijn slaap is ondertussen zo ver zoek dat ik hem wellicht nooit meer terug vind 😵😵😵🤣

3 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

En met 18 maanden 2 jaar en 3 jaar😅😅
Please send hellllllp

3 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Please send hellllllp
Hihi komt wel goed geen stress😘

3 maanden geleden

Ja hier ook drama, al is ons meisje net 14mnd. Er lijkt altijd wel wat te zijn 🫠

3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst geen ochtenddutje 😵🆘🆘🆘🆘

3 maanden geleden

2x 2u wakker geweest vannacht. Wat een heeeeel

3 maanden geleden

Sprong 9 en slaapregressie ook hier vol aanwezig, iedere nacht is het ineens wakker en zitten/staan in z’n bedje. Ochtenddut wordt moeilijk of weigert hij zelfs 😅.. maar daarentegen maakt hij wel enorme sprongen..!