8 Reacties

8 maanden geleden

Ze heeft overigens voldoende plasluiers 😊

8 maanden geleden

Hier hetzelfde dus volg mee! Ik heb morgen afspraak bij de cb en zal ook gelijk een update geven over het flessengedoe😂

8 maanden geleden

Hier een dame die bij ongeveer 8mnd zelf al flessen ging weigeren. De ochtendfles gaat helemaal leeg, middag en laatste fles gaan soms leeg, maar ze laat ook regelmatig meer dan de helft staan (zeker bij die van 15u). Eet tussendoor echt voldoende

8 maanden geleden

Hej, wij hebben als tip gelezen en gekregen dat als ze flessen weigeren je bijv ook schepjes kv door de hapjes kunt mengen ivm de nodige stoffen die erin zitten. Op deze leeftijd nog 500-600 ml kv nodig gaf het cb aan.

8 maanden geleden

Haha onze dame is alleen echt absoluut geen flessenweigeraar. De theorie dat ze zelf aangeven wanneer een fles kan vervallen gaat hier niet op. Echt alles wat we haar aanbieden gaat naar binnen 😅 dat ze hem niet mist is voor ons eerder een teken. Die 500 ml vind ik nog wel interessant, want daar komt ze dus niet aan. Weet je waarom ze dit zo belangrijk vinden? Kunnen ze die voedingsstoffen niet gewoon uit groente, fruit en andere voedingsmiddelen halen?

8 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Hier hetzelfde dus volg mee! Ik heb morgen afspraak bij de cb en zal ook ge ...
Haha o wat goed! Goede timing dus. Ben heel benieuwd wat ze zeggen!!

8 maanden geleden

Reactie op Joepiee

Haha onze dame is alleen echt absoluut geen flessenweigeraar. De theorie da ...
Nee, vandaar de food under one is just for fun term. Wij hebben hem ook al verwend met veel hapjes enzo (en ja ook veel suiker, oops) en de beste kleine draak weet al dat die na z’n ochtendfles een bak vers fruit krijgt met vaak een lepel pindakaas erdoorheen en koek 😂 dus die fles wil die zsm wegslaan zodat die door kan naar de rest… Komt gelukkig, dankzij z’n 22/23 uursfles wel aan die 500ml, soms 600, maar zonder die fles halen wij dat ook echt niet meer terwijl hij tot 6 maanden 1200-1500ml per 24 uur weg tankte 😂 De foto is een voorbeeld bij 9 maanden .

8 maanden geleden

Ben hier ook benieuwd naar hier ook elke dag 2 boterhammen, 1,5 stuk fruit en 250 gram avondeten. Ze drinkt nog 4 flessen 2x 210 en 2x 180 ze drinkt ze allemaal nog op. Maar weet niet zo goed of ze wel zonder kan of mag. 😅